  • Data: 2021-05-25 10:45:58
    Temat: Re: Pasywna, tania, ale współczesna grafika - jaka?
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.05.2021 09:44, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    14286845-jpg.189942/

    > No ale tam nic nie stoi o UEFI.... pierwsze słyszę o GOP ale wydaje się
    > być kompletnym absurdem, że coś nie miałoby bootować z uefi / gpt przy
    > braku odpowiedniej karty graficznej. Na zdrowy rozum, jeśli GOP jest
    > do czegokolwiek potrzebny to do użycia jakiś funkcji graficznych w
    > ramach uefi, a nie do czegokolwiek z dyskiem.

    Ja też o tym do przedwczoraj nie słyszałem. Nie wiem co to ma wspólnego,
    jestem tak samo zdumiony i dodatkowo wkurzony, bo się kopię z koniem
    zamiast normalnie używać komputera.
    Ale jest coś na rzeczy, w sieci jest pełno wątków o tym.
    Jeśli ktoś wie jak ominąć ten komunikat zachowując aktywne UEFI to się
    chętnie dowiem.

    Kupiłem w końcu kartę GT730, wytropiłem, że powinna mieć wsparcie dla
    UEFI. Jeszcze jej nie mam, jak dotrze dam znać.

    --
    pzdr
    Roman