  • 41. Data: 2019-04-29 22:05:21
    Temat: Re: Pęd na duże
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 01:19:43 UTC-5 użytkownik Peter napisał:
    > małe samochody się nie sprzedają w PL, peugot 108 zupełnie nie oferowany
    > w PL, renault twingo wycofany z oferty, fiaty 500,UP,citi zalegają na
    > placach
    >

    > znajomy kupił seata atece za 150tys a drugi znajomy na to podczas
    > oglądania powiedział "fajny ale mały "
    >
    > niedługo sprzedaż tirów pobije rekordy..
    >
    > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy ma 5
    > dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów

    Oj, fandzolisz.

    Ludzie nie kupuja popierdolek bo sa niewiele tansze od normalnych aut a te wieksze sa
    wygodniejsze, pakowniejsze i solidniejsze.

    Do tego u nas jezdzi masa kombi.
    W stanach kombi jest jak na lekarstwo a jak juz jest (jakas corolla) to ma bez sensu
    uciety bagaznik. Takie kombi zeby nie zrobic kombi.

    Tak ze porownujac nas do stanow myslisz sie blednie.

    Juz nie wspomne o tym ze auto w Polsce ma byc wszechstronne i niedrogie. Dlatego
    Kombi jest optymalne.
    Starczy zerknac na rynek sedanow w stanach. U nas ich prawie nie ma a ten co kupuje
    sedana jest traktowany jak idiota (bo w sumie nim jest, roznica ceny miedzy sedan a
    kombi dla fokusa to jakies 3-4kpln przy 70kpln ceny calkowitej)

    A ci co kupuja suv-y to w praktyce ci co maja firme i moga to wrzucic w koszty, bo
    takiej 500-ki tak latwo skosztowac sie nie daje.

    I tyle, zero magii. Polacy to calkiem rozsadnie kalkulujacy kierowcy.

  • 42. Data: 2019-04-29 22:53:09
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Mateusz Viste" wrote in message

    >Wyszłoby zapewne taniej i wygodniej mieć mniejszy samochód, a na doroczny
    >wyjazd działkowy dopiąć przyczepkę.

    'Doroczny wyjazd działkowy', to mniej więcej co drugi weekend od maja do
    października.
    Poza tym - 80% trasy to droga ekspresowa o Vmax 120km/h. Z przyczepką raczej
    tyle nie pojadę.

    --
    Axel

  • 43. Data: 2019-04-29 22:55:39
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Kris" wrote in message
    ps.com...

    >Tia
    >Miesiąc od razu
    >Na statoil na godziny nawet wypożyczają

    Ale co, mam jechać na działkę i od razu wracać, żeby przyczepkę oddać?

    --
    Axel

  • 44. Data: 2019-04-29 23:10:51
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Budzik" wrote in message
    ..

    >A jakbys miał mniejszy to bys wzaił po prostu mniej rzeczy.

    Tak, ale to by oznaczało, że muszę zrobić zakupy na miejscu, co wiązałoby
    się z dodatkowym zużyciem paliwem (sklepy z przyzwoitymi cenami 10km od
    działki), więc całe oszczędności diabli biorą.

    >Przerabiam to na własnej skorze - pojechałem ostatnio na wakacje ducato.
    >Dlaczego? Bo mi sie nie chciało układac wszystkiego w osobówce plus
    >małzonka wzieła pewnie ze 100 rzeczy na zapas :)

    Akurat na wakacje nie jeżdżę samochodem, tylko pożyczam na miejscu ;-P

    >Kiedys pakowałem się na narty do ZX-a i tez dawalismy rade :)))

    Kiedyś jeździło się na narty pociągiem, do Jugosławii Maluchem, a jeszcze
    wcześniej na wesele do rodziny jechało się furmanką ;-P

    --
    Axel

    Ps. Właśnie pakuję się na działkę. Znowu box na dachu ;-P
    A.

  • 45. Data: 2019-04-29 23:17:02
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Kris" wrote in message
    ps.com...

    > Wypożyczenie przyczepki pewnie nie więcej jak z 5dych na dobę

    150 zł/weekend x 12 weekendów - cała oszczędność paliwa z powodu większego
    auta diabli wzięli...

    --
    Axel

  • 46. Data: 2019-04-30 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > 150 zł/weekend x 12 weekendów - cała oszczędność paliwa z powodu
    > większego auta diabli wzięli...

    Ale małe auto samo w sobie jest tansze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 47. Data: 2019-04-30 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > Tak, ale to by oznaczało, że muszę zrobić zakupy na miejscu, co
    > wiązałoby się z dodatkowym zużyciem paliwem (sklepy z przyzwoitymi
    > cenami 10km od działki), więc całe oszczędności diabli biorą.

    oj, to widze ze ta kalkulacja na styk zrobiona jak 10km robi roznice...

> [...]
    >
    > Kiedyś jeździło się na narty pociągiem, do Jugosławii Maluchem, a
    > jeszcze wcześniej na wesele do rodziny jechało się furmanką ;-P

    Ja nie mowie o latach 80 tylko o wyjazdach kilka lat temu :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 48. Data: 2019-04-30 09:23:12
    Od: p...@g...com

    --Ale małe auto samo w sobie jest tansze.

    na parkingu pod blokiem stoi Mondeo MkIII, kolo od ponad pol roku jezdzi na
    dojazdowce, nie bylo na opone zimowa a teraz na letnia brakuje

  • 49. Data: 2019-04-30 12:13:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-04-29 22:05, s...@g...com wrote:
    [...]
    > A ci co kupuja suv-y to w praktyce ci co maja firme i moga to wrzucic
    > w koszty, bo takiej 500-ki tak latwo skosztowac sie nie daje.Tak z ciekawości się
    spytam, jak się kosztuje SUV-a? Jako ciężarówkę?
    Kratki jeszcze działają?

  • 50. Data: 2019-04-30 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Ale małe auto samo w sobie jest tansze.
    >
    > na parkingu pod blokiem stoi Mondeo MkIII, kolo od ponad pol roku
    > jezdzi na dojazdowce, nie bylo na opone zimowa a teraz na letnia
    > brakuje

    To jest akurat znac ze goscia ogolnie nie stac na samochód a nie zle zle
    wybrał małe / duze...

    Nalewakowa opona kosztuje 100-120zl...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami