-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw,pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Date: Tue, 11 Feb 2014 21:37:09 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 34
Message-ID: <lde565$4e1$11@dont-email.me>
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl> <ld3nsr$fmm$1@speranza.aioe.org>
<Pine.WNT.4.64.1402072353520.204@quad> <ld3pv1$osq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ld55uo$lqa$1@node1.news.atman.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<lddeqh$ljc$3@node1.news.atman.pl>
<52fa45c4$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<lddnqe$np$1@node1.news.atman.pl>
<52fa7410$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<lddui6$8jt$1@node1.news.atman.pl>
<52fa80a6$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<lde13n$bi6$1@node1.news.atman.pl>
<52fa8c20$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
<lde45t$gh5$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 11 Feb 2014 21:37:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="2669155940a1d606f462f3a5b4ee66ed"; logging-data="4545";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19Oj9QWj9KEn/kgLbbS4FVR"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:Kht+83JuI/3UMJCFyj1PJIW8VDo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.wroclaw:653503 pl.misc.samochody:2523563
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 22:20:03 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:
> On 2014-02-11 21:45, Artur Maśląg wrote:
>
>>>> ?
>>>
>>> Między Strykowem a Poznaniem.
>>
>> Nie o to chodziło.
>
> Więc czego nie rozumiesz?
>
>>> Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat
>>> największe ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań
>>> komunikacyjnych
>>
>> Cierpisz - co mają ograniczenia w tunelu do zagadnienia monotonii i
>> bezpieczeństwa na autostradach?
>
> Nic. To ty swierdziłeś, że tunel w ciągu Wisłostrady jest jednym z
> lepszych rozwiązań komunikacyjnych. Więc się pytam na czym ta lepszość
> polega, skoro w bezkolizyjnym tunelu, bez pieszych konieczne jest
> ograniczenie o 20 niższe niż na przylegających odcinkach przecinających
> zwartą zabudowę z chodnikami, skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych.
> No i skoro fotoradary stawia się w miejscach niebezpiecznych, to na czym
> to niebezpieczeństwo pod tytułem tunel polega?
ono polega na jaśnie panującym Miejskim Inżynierze Ruchu Galasie.
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 22:41 AZ
- 11.02.14 22:42 Andrzej Lawa
- 11.02.14 22:44 Andrzej Lawa
- 11.02.14 22:48 AZ
- 11.02.14 22:49 Andrzej Lawa
- 11.02.14 22:55 Andrzej Lawa
- 11.02.14 23:01 Andrzej Lawa
- 12.02.14 00:17 Gotfryd Smolik news
- 12.02.14 00:48 J.F.
- 12.02.14 01:27 J.F.
- 12.02.14 01:29 J.F.
- 12.02.14 06:37 Shrek
- 12.02.14 08:08 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:09 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:16 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=