  • Data: 2010-03-29 10:52:13
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "Przemek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Masz hak? Podaj prąd do gniazdka.
    > Możesz jeszcze wleźć pod samochód i zobaczyć czy jest dostęp do
    > rozrusznika, alternatora czy czegokolwiek z plusem a minus podpiąć
    > gdziekolwiek do masy, czy to z innego auta/akumulatora czy z
    > prostownika, z prostownika bezpieczniej jeśli będzie to cienki kabelek.

    A to na haku występuje napięcie gdy wszystkie światła są wyłączone?
    Rozumiem że jak ktoś zostawi samochód na światłach to jest jakaś szansa,
    ale jak nic nie "świeci" to chyba nie teges...

    Poza tym podłączenie zasilania do zupełnie padniętego akumulatora, przez
    obwód świateł to chyba nie jest zbyt dobry pomysł - na starcie może
    polecieć zbyt duży prąd - trzeba by mieć kontrolę nad tym prądem (sam
    prostownik może nie wystarczyć)

    Inną sprawą jest że to wszystko na magistrali obecnie i tu też można się
    różnych kwiatków spodziewać.