  • 1. Data: 2010-03-29 07:33:44
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-03-2010 o 09:31:41 Maciej Leszczynski <z...@j...cy> napisał(a):

    > Przemek <k...@t...pl> wrote in news:fbedb004-a32c-4125-b8d0-
    > 9...@r...googlegroups.com:

    > znajdz w ogloszeniach specjaliste od otwierania samochodow ;) jak nie to
    > slusarz (pewnie zamek bedzie do
    > wymiany) albo sprobuj jakiekolwiek assistance (czasami potrafia duzo
    > wiecej niz wciagniecie na lawete)

    A nie lepiej wybić szybę? Wybrać tą która będzie najtańsza w zakupie (tył
    - przód) ?

  • 2. Data: 2010-03-29 07:57:46
    Temat: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: Przemek <k...@t...pl>

    Witam
    Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
    wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
    chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
    jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
    prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
    Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
    Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-29 08:06:54
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.

    A zamek w drzwiach kierowcy?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 4. Data: 2010-03-29 08:10:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemek wrote:

    > Proszę o jakieś rady
    > co z tym fantem dalej.

    Może wybrać się na małą autojumę?

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-29 08:31:41
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

  • 6. Data: 2010-03-29 08:35:27
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Maciej Leszczynski pisze:
> [...]
    (pewnie zamek bedzie do
    > wymiany) albo sprobuj jakiekolwiek assistance (czasami potrafia duzo wiecej niz

    Generalnie kolejny powod potwierdzajacy, ze nie kupuje sie samochodow na F

  • 7. Data: 2010-03-29 08:38:47
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > Generalnie kolejny powod potwierdzajacy, ze nie kupuje sie samochodow na F

    Generalnie to pieprzysz głupoty.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 8. Data: 2010-03-29 09:03:57
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Poczytać archiwum grupy. Było wielokrotnie, jak i gdzie się podpiąć pod
    instalację elektryczną, żeby podładować akumulator na tyle, żeby zamki
    zadziałały.
    Jacek

  • 9. Data: 2010-03-29 09:04:39
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.

    Można kombinować podpiąć zasilanie zewnętrzne pod instalacje samochodu,
    tak co by prądu wystarczyło na jego otwarcie.
    Wydaje mi się że najprościej będzie plus zasilania dopiąć do rozrusznika
    - jest tam doprowadzony kabel od akumulatora, i przeważnie jest on
    dostępny od dołu samochodu(ewentualnie trzeba zdjąć osłonę). Minus
    dopiąć gdziekolwiek do masy.

  • 10. Data: 2010-03-29 09:52:42
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Grejon pisze:

    > Generalnie to pieprzysz głupoty.

    Generalnie to jak mozna zrobic samochod bez zamka mechanicznego?