  • 1. Data: 2009-04-01 15:24:22
    Temat: Re: Pierwszy motor - proszę o porady
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "collector84" <collector@_NOSPAM_pf.pl> napisał w wiadomości
    news:8ee3fd37649501b09524d796c18ca26f$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Jestem początkującym motocyklist, jezdzilem wczesniej na rometach mz
    > itp..; )
    > A dzis zakupiłem sobie Suzuki GSXR 600 2006?; ) jest to moj pierwszy
    > scigacz, nie zmaierzam nim ciac jak szalony, tylko turystycznie, uwazacie
    > ze suzuki gsxr 600 2006 jest motorem ktorego mozna uzywac do turystyki?
    > na trasy itp? czy nie .. ?
    Oczywiscie

    Oczywiscie

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 3. Data: 2009-04-01 15:55:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    collector84 pisze:
    > Jestem początkującym motocyklist, jezdzilem wczesniej na rometach mz
    > itp..; )
    > A dzis zakupiłem sobie Suzuki GSXR 600 2006?; ) jest to moj pierwszy
    > scigacz, nie zmaierzam nim ciac jak szalony

    To po co go kupiles ?

    Pytam no bo nie wiem.

    Tylko please nie mow mi o turystyce na gixerze...

    KJ Siła Słów
    GSXR 2K1 "Angry Sky"

  • 4. Data: 2009-04-01 16:03:55
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    prima aprilis :)

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 5. Data: 2009-04-02 06:53:21
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    collector84 wrote:
    > A dzis zakupiłem sobie Suzuki GSXR 600 2006?; )

    Nie wiesz z którego roku masz motocykl?

    > jest to moj pierwszy
    > scigacz, nie zmaierzam nim ciac jak szalony, tylko turystycznie,
    > uwazacie ze suzuki gsxr 600 2006 jest motorem ktorego mozna uzywac
    > do turystyki? na trasy itp? czy nie .. ?

    Każdy motocykl można używać do turystyki, raz to będzie 150 km, innym
    razem 1150 km. Wszystko zależy od twojej wytrzymałości.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98