  • 1. Data: 2009-04-01 14:15:33
    Temat: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    wilkommen
    potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16
    ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?
    bo wszedzie gdzie dzwoniłem to mi chca 3 metry minimum sprzedać
    pozdroo
    huck

  • 2. Data: 2009-04-01 14:39:15
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-01 16:15:33 +0200, "huck" <2...@w...pl> said:

    > potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16
    > ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?
    > bo wszedzie gdzie dzwoniłem to mi chca 3 metry minimum sprzedać

    Jak masz możliwość przycięcia, to widziałem różne gigantyczne śrubki,
    kotwy i inne mele w Asmecie (www.asmet.com.pl). Pewnie nie będzie
    tanio, ale skoro gdzie indziej Cie spuszczają...

    BTW - to miejsce, to jak dla mnie odkrycie półwiecza - nigdzie nie
    widziałem takiego wyboru śrubek, podkładek i innych ustrojstw
    okołometalowych.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-04-01 15:59:08
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 16:15, "huck" <2...@w...pl> wrote:
    > potrzebuje 14cm (w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16

    Jak nie znajdziesz sklepu, to zadzwoń do jakiegoś zakładu robiącego
    balustrady z kwasówki.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 4. Data: 2009-04-01 17:34:31
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    huck napisał(a)
    > potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16
    > ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?

    To może ja się podepnę. Czy wiecie, gdzie w Warszawie można kupić bardzo
    szczupłe półbuty męskie?

    --
    Akarm

    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2009-04-01 18:34:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 19:34:31 +0200, Akarm napisał(a):

    > huck napisał(a)
    >
    > To może ja się podepnę. Czy wiecie, gdzie w Warszawie można kupić bardzo
    > szczupłe półbuty męskie?

    w mięsnym na Powiślu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 6. Data: 2009-04-01 18:50:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    huck pisze:
> [...]
    > ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?
    > bo wszedzie gdzie dzwoniłem to mi chca 3 metry minimum sprzedać

    Sprawdze u siebie i dam Ci znać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-01 19:13:21
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    cześć

    de Fresz pisze:
    > BTW - to miejsce, to jak dla mnie odkrycie półwiecza - nigdzie nie
    > widziałem takiego wyboru śrubek, podkładek i innych ustrojstw
    > okołometalowych.

    Czy Ty czasami nie orientujesz się czy sprzedają w ilościach innych niż
    100szt ?
    Potrzebuję wymienić śrubki (są na krzyżakowy wkrętak a chcę na imbus) w
    gaźniku a jest ich "aż" 8

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2009-04-01 19:52:35
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marek B" napisał w wiadomości

    >Czy Ty czasami nie orientujesz się czy sprzedają w ilościach innych niż
    >100szt ?
    >Potrzebuję wymienić śrubki (są na krzyżakowy wkrętak a chcę na imbus) w
    >gaźniku a jest ich "aż" 8

    Sprzedają,no chyba że coś się zmieniło,kupowałem u nich śrubę w wielkiej
    ilości 1:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 9. Data: 2009-04-01 20:45:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > BTW - to miejsce, to jak dla mnie odkrycie półwiecza - nigdzie nie
    > widziałem takiego wyboru śrubek, podkładek i innych ustrojstw
    > okołometalowych.

    Znaczy nie widziales katalogu firmy Fabory :) Generalnie wszyscy sie
    poddaja na haslo "sruby calowe" i tylko Fabory trwa na posterunku :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-04-01 20:47:26
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 01 Apr 2009 22:45:07 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]
    > Znaczy nie widziales katalogu firmy Fabory :)

    Nic nie mów, _tłumaczyłem_ katalog firmy Fabory ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik