  • Data: 2020-07-02 01:37:52
    Temat: Re: Płacz i zgrzytanie zębów...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Uzytkownik" 5edcd291$0$539$6...@n...neostrada.pl

    > projekty robili to zapewne sam sobie poradzisz.

    Sam sobie nie poradziłem: obejrzałem filmy,
    porozmawiałem, odwiedziłem Castoramę...

    Jeden film zacząłem oglądać zmęczony z nudów, zakładając, że choć
    niczego nie zrozumiem, to jestem tak zmęczony, iż brak mi motywacji
    do wyłączenia Jutuby... Pod koniec filmu pomyślałem, że facet tłumaczy
    tak proste sprawy tak dosadnie, tak starannie... Wtedy sobie uświadomiłem,
    że przecież na początku właśnie tego filmu uznałem, iż na pewno niczego nie
    zrozumiem... -- a tu tymczasem taki ZONK!!!

    -=-

    Te projekty to ,,zwykła'' dioda w szereg
    z LEDkami i stałoprądowym zasilaczem...

    Albo takie:
    https://www.akb-poland.com/sciemniacz-led-manualny-9
    6w.html?adgroupid=79133092024?network=g?creativ=3578
    12442215?position=&gclid=EAIaIQobChMIyvOT4brn6QIVw8w
    YCh1vfwx7EAQYASABEgKT3fD_BwE
    coś... Też w szereg z zasilaczem stałoprądowym...

    -=-

    LEDki wymagają radiatorów/rozpraszaczy_ciepła,
    laptop wymaga, ale moja głowa po ,,dyskusjach''
    wymagała gigantycznego chłodzenia!!!

    --