  • 11. Data: 2019-12-19 15:46:09
    Temat: Re: Płaskie złącza wtykowe (terminale) - czym zacisnąć żyłę?
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 19.12.2019 o 02:00, Krystek pisze:

    > Ano właśnie. Podpytałem jeszcze w międzyczasie znajomego, który robi w
    > branży teletechnicznej i zasugerował mi zaciskarkę Molex do złącz
    > terminalowych -
    > <https://www.tme.eu/en/details/mx-63819-1000/crimpin
    g-tools-for-terminals/molex/0638191000/>

    molex-crimping-tool-demo----another-geek-moment>

    > Wiem, że niedawno była dyskusja o zaciskarkach, ale dotyczyła tych
    > okrągłych złącz, nasadzanych na przewód.
    >
    > Chyba czas rozejrzeć się na Ali.
    >
    > K.

    Zobacz do czego jest tamta zaciskarka, na dole masz produkty powiązane.
    To prawda, że zaciskarki do rożnych konektorów kosztują w granicach
    1000zł i nie są uniwersalne.
    Ty potrzebujesz zaciskarki do typowych złącz samochodowych
    Wpis z w googlu:
    "zaciskarka do konektorów samochodowych"

    Co do lutowania, ma jedną wadę. Zwykle powoduje usztywnienie przewodu,
    co przy wibracjach może powodować jego ułamanie. Poprawne zaciśnięcie
    zaciska izolację i  generalnie jest odporne na wibracje.

    Pozdrawiam
    EdiM

  • 12. Data: 2019-12-20 00:40:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-12-19 15:46, EM pisze:

> [...]
    >
    > Ty potrzebujesz zaciskarki do typowych złącz samochodowych
    > Wpis z w googlu: "zaciskarka do konektorów samochodowych".

    Dzięki. Tak, są na różne rodzaje oczywiście. Na Elektrodzie tę polecali
    - http://yato.com/products/4/YT-2300 Najszerszy zakres przewodów obsługuje.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/