  • 1. Data: 2019-12-15 20:58:12
    Temat: Wyzwalacz wzrostowy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mam wolną chwilę i chciałbym zrelizować pewien stary pomysł polegający
    na dodaniu wyzwalacza wzrostowego do FRX303. Znalazłem pasujący:

    https://elektrocave.pl/pl/p/Wyzwalacz-wzrostowy-WW36
    1-007361/1956

    ale on jest na 120VDC. Problem niewielki, kilkuwatowa przetwornica to
    drobiazg. Ale są też takie, od razu na 12VDC, więc byłby idealny:

    https://www.tim.pl/wyzwalacz-wzrostowy-12-48v-acdc-t
    x3dx3frx-406276

    Twierdzą, że są kompatybilne z FRX, ale... w odróżnieniu od pierwszego
    nie mają "wajchy", tylko, jak rozumiem, kontrolkę zadziałania. Zakładam,
    że w środku jest mechanizm sprężynowy zwalniany elektromagnesem, więc
    jak się "naciąga" ten drugi? Dźwignią FRXa? Czy tam nie ma sprężynki i
    nic się nie naciąga, tylko elektromagnes stanowi napęd?

    Pozdrawiam, Piotr