  • 1. Data: 2022-07-28 16:53:48
    Temat: Plik aira [NTG]
    Od: robot <r...@o...pl>

    Dzień dobry.
    Czym otworzyć plik video z monitoringu o rozszerzeniu .aira?

  • 2. Data: 2022-07-28 23:31:13
    Temat: Re: Plik aira [NTG]
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-07-28 o 16:53, robot pisze:
    > Dzień dobry.
    > Czym otworzyć plik video z monitoringu o rozszerzeniu .aira?
    https://www.aimetis.com/webhelp/aira/v5/en/AIRA_Play
    er/AIRA_Player.htm
    nie testowałem i nie znam tego programu. Sprawdź antywirusem przed
    odpaleniem

  • 3. Data: 2022-07-28 23:48:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 lipca 2022 o 23:29:59 UTC+2 sirapacz napisał(a):
    > https://www.aimetis.com/webhelp/aira/v5/en/AIRA_Play
    er/AIRA_Player.htm
    > nie testowałem i nie znam tego programu. Sprawdź antywirusem przed
    > odpaleniem

    Niedźwiedzia przysługa.
    Myślisz, że umie antywirusa, jak nie umie nawet google'a?
    Jedyna nadzieja że nie ma internetu ;>

  • 4. Data: 2022-07-29 13:45:55
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.07.2022 o 23:31, sirapacz pisze:
    > https://www.aimetis.com/webhelp/aira/v5/en/AIRA_Play
    er/AIRA_Player.htm
    > nie testowałem i nie znam tego programu. Sprawdź antywirusem przed
    > odpaleniem

    Dzięki. Byłem już na tej stronie, ale niczego ona nie rozwiązuje.
    Bo nie ma jak ściągnąć tego playera.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2022-07-29 13:49:34
    Od: robot <r...@o...pl>

    er/AIRA_Player.htm

    > Niedźwiedzia przysługa.
    > Myślisz, że umie antywirusa, jak nie umie nawet google'a?
    > Jedyna nadzieja że nie ma internetu ;>

    Słuchaj, mam plik video z monitoringu z rozszerzeniem aira.
    Muszę to jakoś odtworzyć na pececie.
    Jeżeli jesteś takim znawcą antywirusów i internetu,
    to pomóż mi i powiedz jak to zrobić.

  • 6. Data: 2022-07-29 14:39:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 lipca 2022 o 13:49:36 UTC+2 robot napisał(a):

    > Słuchaj, mam plik video z monitoringu z rozszerzeniem aira.
    > Muszę to jakoś odtworzyć na pececie.
    > Jeżeli jesteś takim znawcą antywirusów i internetu,
    > to pomóż mi i powiedz jak to zrobić.

    Mogłeś napisać, co do tej pory robiłeś, szklana kula w remoncie.

    Znalazłem takie:
    https://symphony.com/resource/downloads/
    - nie mam pojęcia, co to za aplikacja

    https://www.aimetis.com/Xnet/Login.aspx?redir=%2fXne
    t%2fDownloads%2fdefault.aspx
    - tu trzeba utworzyć konto żeby pobrać trial software

    No i jeszcze pytanie, skąd w ogóle wziąłeś ten plik - możę trzeba poszukać softu na
    tym kompie
    od monitoringu, z którego wziąłeś plik.
    U mnie we wspólnocie też monitoring zapisuje w jakimś dziwnym formacie, ale jak
    zapisuje
    plik na płycie to od razu dogrywa też windowsowy program do odgrywania - tylko nie
    wiem,
    czy instalkę czy exeka po prostu.

  • 7. Data: 2022-07-29 15:32:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dzięki. Byłem już na tej stronie, ale niczego ona nie rozwiązuje.
    > Bo nie ma jak ściągnąć tego playera.
    >
    > pozdrawiam
    bo firma została wykupiona przez inną:
    https://www.aimetis.com/webhelp/Symphony/7.1/en/topi
    c_concept/air_player_introduction.html

    tam masz napisane, że możesz zainstalować symphony server albo symphony
    client bo player jest składnikiem jednego i drugiego.

    a tu masz autoryzowanego przedstawiciela tej firmy w polsce, gdzie
    możesz zadzwonić i poprosić o wsparcie
    https://raban.pl/produkty/symphony

  • 8. Data: 2022-07-29 17:55:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.07.2022 o 16:53, robot pisze:
    > Dzień dobry.
    > Czym otworzyć plik video z monitoringu o rozszerzeniu .aira?

    Spróbuj VLC player, powinien łyknąć. Nie testowałem z .aira ale VLC łyka
    różne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 9. Data: 2022-07-30 03:35:26
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 29.07.2022 o 15:32, sirapacz pisze:

> [...]
    > client bo player jest składnikiem jednego i drugiego.
    >
    > a tu masz autoryzowanego przedstawiciela tej firmy w polsce, gdzie

    Dzięki.

  • 10. Data: 2022-07-30 03:37:37
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    zapisuje
    > plik na płycie to od razu dogrywa też windowsowy program do odgrywania - tylko nie

    Dzięki za pomoc.
    Długo by tłumaczyć skąd ten plik.
    To jest plik z monitoringu w dużej fabryce.
    W skrócie ktoś dał komuś, on to przekazał komuś innemu a na końcu ktoś
    poprosił mnie,
    bo nie mogą teraz otworzyć pliku i nikt nic nie wie. Jak to w dużej fabryce.

    Ale owszem, nazwa symphony gdzieś tam się przewinęła.
    Zainstalowałem to coś z pierwszego linka, ale nic to nie dało.
    chyba nie będę dalej walczył.

    pozdro