  • 11. Data: 2022-07-30 03:41:10
    Temat: Re: Plik aira [NTG]
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Spróbuj VLC player, powinien łyknąć. Nie testowałem z .aira ale VLC łyka
    > różne.

    Próbowałem VLC.
    Ku mojemu zdziwieniu nie odtwarza.
    A myślałem że VLC odtwarza nawet płytki chodnikowe.

    pozdro

  • 12. Data: 2022-07-30 15:51:57
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 30 Jul 2022 03:37:37 +0200
    doszła do mnie wiadomość <62e48b61$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    od robot <r...@o...pl> :

    t%2fDownloads%2fdefault.aspx

    >Dzięki za pomoc.
    >Długo by tłumaczyć skąd ten plik.
    >To jest plik z monitoringu w dużej fabryce.
    >W skrócie ktoś dał komuś, on to przekazał komuś innemu a na końcu ktoś
    >poprosił mnie,
    >bo nie mogą teraz otworzyć pliku i nikt nic nie wie. Jak to w dużej fabryce.
    >
    >Ale owszem, nazwa symphony gdzieś tam się przewinęła.
    >Zainstalowałem to coś z pierwszego linka, ale nic to nie dało.
    >chyba nie będę dalej walczył.

    Pomocne w dekodowaniu informacje mogą być w pierwszym sektorze pliku,
    podejrzyj hex edytorem, czasem jest tam nazwa kodeka lub producenta
    kodeka, miałem podobną sytuację i to mi pomogło.

    >pozdro

    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 13. Data: 2022-07-30 18:52:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Jul 2022 15:51:57 +0200, a...@p...com wrote:
    > Pomocne w dekodowaniu informacje mogą być w pierwszym sektorze
    > pliku,

    Co to jest "pierwszy sektor" pliku? Jaki rozmiar ma sektor pliku?

    --
    Marek