  • 1. Data: 2020-04-09 12:54:16
    Temat: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Najlepszą rzecz, jaką zrobił rząd w związku z wirusem, to zakaz jazdy
    młotocyklami dla zabicia czasu. Przed epidemią nie przypuszczałem, że
    przeżyję jeszcze w swoim życiu wiosnę, która będzie jak za młodych lat -
    zakwitać pączkami i śpiewem ptaków i szumem gałęzi, a nie rykiem,
    wyciem, dudnieniem i warczeniem młotorów niosącym się na wiele
    kilometrów nad całą Polską. Dziękuję!

  • 2. Data: 2020-04-09 13:14:12
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 12:54, Poldek pisze:

    > Najlepszą rzecz, jaką zrobił rząd w związku z wirusem, to zakaz jazdy
    > młotocyklami dla zabicia czasu.

    A zrobił?

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-04-09 13:16:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.jaka.pianka.do.tapicerki Poldek pisze tak:

> [...]
    > szumem gałęzi, a nie rykiem, wyciem, dudnieniem i warczeniem
    > młotorów niosącym się na wiele kilometrów nad całą Polską.

    ach problemy Polski A :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-04-09 13:17:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Apr 2020 12:54:16 +0200, w <r6musr$tfu$1@gioia.aioe.org>, Poldek

> [...]
    > zakwitać pączkami i śpiewem ptaków i szumem gałęzi, a nie rykiem,
    > wyciem, dudnieniem i warczeniem młotorów niosącym się na wiele

    Raczej uległeś efektowi placebo.
    Moto jeździ, niby dlaczego miałoby nie jeździć.

  • 5. Data: 2020-04-09 13:21:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-04-2020 o 13:16, PiteR pisze:

    > ach problemy Polski A :)

    Dokładnie.
    Przeprowadził że ze wsi do miasta, a teraz chce żeby mu w mieście
    wiejskie warunki odtwarzać.
    Przy takich pragnieniach mieszka się pod miastem.....

  • 6. Data: 2020-04-09 13:23:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-09 o 13:14, Shrek pisze:

    > A zrobił?

    No zrobił. A nie zrobił?
    Tak, czy siak, to o tej porze roku, w taką pogodę jak dziś miałem zawsze
    w mieszkaniu sajgon młotocyklowy, że trudno było usłyszeć własne myśli,
    dzieciak nie miał jak odrabiać lekcji, a młodszy nie mógł odbyć drzemki,
    tylko wył dzięki pasjonatom młotorsportu.

  • 7. Data: 2020-04-09 13:24:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-09 o 13:17, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 9 Apr 2020 12:54:16 +0200, w <r6musr$tfu$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Raczej uległeś efektowi placebo.
    > Moto jeździ, niby dlaczego miałoby nie jeździć.

    Nie wiem dlaczego miałoby nie jeździć. Wiem, że jest zakaz jazdy
    młotocyklami dla zabicia czasu i wiem, że działa, bo mam pod oknem ulicę
    na której bardzo lubieją się popisywać młoty na młotorach. I dziś się
    nie popisują.

  • 8. Data: 2020-04-09 13:30:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-09 o 13:21, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Przeprowadził że ze wsi do miasta, a teraz chce żeby mu w mieście
    > wiejskie warunki odtwarzać.

    Wiejscy młotocykliści takie same młoty jak miejscy.

    > Przy takich pragnieniach mieszka się pod miastem.....

    Mieszkałem pod miastem i tak samo zajadle napierdalali młotopasjonaci.

  • 9. Data: 2020-04-09 14:06:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-09 o 13:16, PiteR pisze:

    > ach problemy Polski A :)

    Sorki bardzo, że nie pierdzę w windzie.

  • 10. Data: 2020-04-09 14:23:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu Poldek pisze tak:

    > Wiejscy młotocykliści takie same młoty jak miejscy.

    > Mieszkałem pod miastem i tak samo zajadle napierdalali
    > młotopasjonaci.

    nadal problemy Polski A :)

    W Polsce A B nie chodzi o podział miasto wieś tylko o biedę. W Polsce B
    nie stać ludzi na motorki. Pojedź pod ruską granice i policz sobie tych
    motopasjonatów.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer