  • 21. Data: 2011-10-22 11:31:47
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał:

    > W gazetach tak bywa, np. "Wpadła do rowu cysterna z etyliną".

    Może była z etyliną? Dawno wypadłem z obiegu i nie wiem czy jeszcze benzyny się
    etylizuje. Chyba już nie.

    Remek

  • 22. Data: 2011-10-22 11:35:24
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    > E-300 nie należy do grupy konserwantów.
    > Dodatki z grupy konserwantów mają numery od 200 do 299 !
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_E
    >
    > I z tego powodu nie nazwę cię idiotą, podobnie jak idiotą nie nazwę kogoś kto nie
    rozróżnia jednostek mocy, napięcia i prądu.

    > Ci ludzie po prostu nie mają dostatecznej, szczegółowej wiedzy w dziedzinach, w
    których się wypowiadają.

    Brawo za tak piekna riposte!:)

  • 23. Data: 2011-10-22 11:42:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Krukowski wrote:

> [...]
    > zbędna. Można być bowiem b. uzdolnionym w jakiejś wąskiej dziedzinie
    > nauk ścisłyć a być patentowanym idiotą. W drugą stronę to już tak
    > często się nie zdaża. To dopiero od tak około 100 lat umiejętności
    > ścisłe zaczynają się liczyć. Do tego ścisłowcy podczas projektowania
    > kompletnie ignorują wymagania tzw. szarego człowieka tworząc
    > urządzenia, które bez przeczytania instrukcji obsługi są
    > nieobsługiwalne. A rynek jest, czego przykładem jest Apple, które może
    > narzucać tak wysokie ceny tylko dlatego, że w ergonimii obsługi jest

    Apple ma przede wszystkim ładny design i jest łatwe w obsłudze dla
    normalnego użytkownika. Jak coś w okolicy jest nieortodoksyjne, to Apple
    jest najgorszym systemem jaki znam. Potrzebowałem 3h by takie jabłko
    podłączyć do naszej sieci z firewallami i proxami. Japoński Windows zajął mi
    30 minut, mimo że japońskiego nie znam.

    Waldek

  • 24. Data: 2011-10-22 11:49:01
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 22-10-2011 13:29, d530 wrote:

> [...]
    rozróżnia jednostek mocy, napięcia i prądu.

    > Ci ludzie po prostu nie mają dostatecznej, szczegółowej wiedzy w dziedzinach, w
    Wybacz, ale klasyfikacji E w podstawowkach (czy obecnie gimnazjach) nie
    ucza, w przeciwienstwie do pradu, napiecia czy mocy. Jesli uwazasz iz
    podstawowe braki w wiedzy to norma to sorry nie mamy o czym dyskutowac.

    Pozdr

    Marek

  • 25. Data: 2011-10-22 12:05:13
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Marek Borowski" <m...@b...com> wrote in message

    > Wybacz, ale klasyfikacji E w podstawowkach (czy obecnie gimnazjach) nie
    > ucza, w przeciwienstwie do pradu, napiecia czy mocy. Jesli uwazasz iz
    > podstawowe braki w wiedzy to norma to sorry nie mamy o czym dyskutowac.

    Sens tego co napisałem jest taki, by nie nazywać idiotą (bez wcześniejszego badania
    psychiatrycznego) osoby mającej braki w wykształceniu .

    Właściwym określeniem w takim przypadku będzie np. ignorant.

  • 26. Data: 2011-10-22 12:05:26
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 22-10-2011 13:31, Grzegorz Krukowski wrote:

> [...]
    > kompletnie ignorują wymagania tzw. szarego człowieka tworząc
    > urządzenia, które bez przeczytania instrukcji obsługi są
    No wlasnie niestety tak nie jest. Scislowcy z uwagi na swoja nature sa
    niestety napisze brutalnie dymani przez humanistow. Chcialbym aby
    scislowcy stworzyli zwiazek i olewali tzw. "szarego czlowieka". Nie masz
    wystarczajacej wiedzy, to nie uzywaj urzadzenia, zawsze mozesz pozostac
    przy kartce z dlugopisem, albo wymyslec urzadzenie samemu.
    Nie wszystko musi byc dla wszystkich. Wystarczylo by przeczekac az jedno
    pokolenie wymrze i wiedza techniczna byla by powszechna a tak dalej
    bedzie akceptowany analfabetyzm techniczny.

    Pozdr

    Marek

  • 27. Data: 2011-10-22 12:06:18
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    Piotr Gałka wrote:
    > Czepiasz się.
    > h się skróci z h i wychodzi co trzeba.

    Są powody by się czepiać. To nie jest poezja i nadmiar informacji
    należy odsiewać. Długości też nie podajemy w metrozłotówkach
    na złotówkę. :)

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 28. Data: 2011-10-22 12:11:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 22 Oct 2011 13:42:07 +0200, Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

    >Apple ma przede wszystkim ładny design i jest łatwe w obsłudze dla
    >normalnego użytkownika. Jak coś w okolicy jest nieortodoksyjne, to Apple
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ No i o to chodzi. Applówa celuje w zwykłego
    użytkownika traktując biznes po macoszemu. I czy to źle? Prosiłbym
    również o nieprzesuwanie punktu ciężkości dyskusji na Apple, bo to
    jest tylko przykład.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 29. Data: 2011-10-22 12:13:01
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 22-10-2011 14:05, d530 wrote:

> [...]
    psychiatrycznego) osoby mającej braki w wykształceniu .

    > Właściwym określeniem w takim przypadku będzie np. ignorant.
    Ok. Ignorant nie jest niestety okresleniem pejoratywnym a takiego byl w
    przypadku przedmiotow scislych uzyl.

    Pozdr

    Marek

  • 30. Data: 2011-10-22 12:17:39
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Są powody by się czepiać. To nie jest poezja i nadmiar informacji
    > należy odsiewać. Długości też nie podajemy w metrozłotówkach
    > na złotówkę. :)

    A jak beda juz te platne autostrady :((( to cos trzeba bedzie pomyslec! Pod
    Wroclawiem juz bramki stoja, tylko prace wykonczeniowe zostaly. Ah gdyby nie
    Hitler to moze w ogole bysmy tej A4 nie mieli i by problemu nie bylo.