  • 21. Data: 2010-10-26 15:49:53
    Temat: Re: Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    > Poproszę o rozwinięcie zagadnienia.
    > PP

    Np.
    znajomy kupił firmowy komputer i postanowił wgrać nowego windowsa, usunął
    partycje i..... nie mógł już wejść nawet do biosu.

    ponadto projektaci wszystkich współczesnych urządzeń bardzo dużo wysiłku
    wkładają w to by urządzenie nie pracowało za długo po gwarancji.

  • 22. Data: 2010-10-26 16:35:22
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-26 11:13, PesTYcyD pisze:

    > Nie wiem jak w Warszawie, ale ja we Wro kupowałem kilka (8 szt.)
    > komputerów po leasingowych do firmy i nigdy nie miałem żadnego problemu
    > z nimi. Kompy jak kompy ważne żeby hdd i zasilacz były ok reszta jak
    > działa to raczej nie ma powodu żeby nagle paść.

    Ja też, pozytywne doświadczenie z trzema kompami z wrocka.

    ________MAT_______

  • 23. Data: 2010-10-26 17:45:04
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Rożważam zakup takiego PC, z powodów ekonomicznych celuję w grupę z
    > Pentium 4.
    > Sporo ostatnio wystawiają m. in. HP 700X, IBM 51, Dell 280, Fujitsu
    > Siemens.
    > Przychylam się raczej do HP bo wchodzi 4G pamięci, w pozostałe modele
    > przeważnie max 2G.
    >
    > Mam jednak prośbę o podzilelenie się doświadczeniami, przez osby, które
    > nabyły i używają podobne komputery.

    Kupowałem kilka takich, w tym IBM i Fujitsu Siemens. Żaden mnie jeszcze nie
    rozczarował, szczególnie podobało mi się, że firmowe, "skustomizowane"
    obudowy są dość ciche.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 24. Data: 2010-10-26 18:20:11
    Od: vDon <v...@o...eu>

    PL(N)umber_One wrote:

    > Zakup takiego z dyskiem IDE i bez portów SATA, nie wchodziw grę. Dysk i tak
    > wymienię na nowy. Tak samo wentylator.

    Z tym mogą być problemy. "Markowe" konstrukcje są naszpikowane
    dedykowanymi, bardzo trudnymi (i drogimi) w zastąpieniu podzespołami.
    Szczególnie wersje w mniejszych od standardowych obudowach (SFF). Jeśli
    jesteś typem "usprawniacza" i "dłubacza" to raczej nie najlepszy wybór.

    Co do twojego pytania, moje doświadczenia są nienajgorsze. Poza
    charakterystycznymi usterkami trapiącymi konkretne modele / serie
    (wygooglasz sobie w necie) pada to co w "normalnych" kompach. Czyli
    głównie podzespoły "ruchome": napędy optyczne, dyski, chłodzenie. W
    zwarto zabudowanych modelach SFF dochodzą problemy z ciepłem, ale
    dramatu na ogół nie ma. Nawet "grzejniki" pokroju Dell GX280 SFF
    (Prescott 3.0 na pokładzie) przy normalnej biurowej pracy dają na ogól
    radę, oferując przy okazji niezbyt wygórowany jak na swój wiek pobór
    prądu rzędu ~ 75 W w idle.

    > PP

    Pozdr.

  • 25. Data: 2010-10-27 20:04:52
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    1) zwykle można skonfigurować na życzenie (pamięć, HDD, nagrywarka...)
    po kontakcie ze sprzedawcą,
    2) obudowy przeważnie rozklekotane,
    3) można znaleźć wersję pseudo mini-tower z pełnowymiarowym napędem
    optycznym i wolną zatoką w środku, wolnymi slotami,
    4) gdy działa - można być zadowolonym, gdy się popsuje - duży kłopot.
    f.

  • 26. Data: 2010-10-28 00:29:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    > P4 nie jest tytanem wydajności(jest raczej na poziomie Intelowskiego
    > Atom-a) w odróżnieniu od wydzielanej energii. Duża pamięc też tutaj dużo

    Moim zdaniem warto zainwestować np. w DELL-a Optiplex 745, troszkę
    drożej ale łatwo potem wymienić p4 na Core2Duo dołożyć taniego DDR2 czy
    wymienić dysk na dużo większy - SATA 3,5" czy dorzucić za grosze radeona
    2400HD , w takim np. SX260/270 naprawdę niewiele mniejszym procesor max
    p4HT 3Ghz, dysk drogi bo 2,5" ATA a pamięć tez droga bo DDR że o ani
    jednym slocie PCI-e nie wspomnę.

    No i dodatkowo w cenie komputera często jest legalny XP Professional
    przy odrobinie szczęścia polski. Niektórzy sprzedawcy na Allegro
    potrafią nawet dać na taki sprzęt 12 miesięcy gwarancji.

  • 27. Data: 2010-10-28 10:01:27
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >Polecam ten sklep. Możesz nawet na raty sobie kupić.
    >http://www.sck.pl/
    >http://www.sck.pl/search/Komputery/?category=3,18

    ceny z kosmosu. Za używki trzeba płacić niemal jak za nowe.

  • 28. Data: 2010-10-28 10:55:55
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 02:29, Padre pisze:
> [...]
    > 2400HD , w takim np. SX260/270 naprawdę niewiele mniejszym procesor max
    > p4HT 3Ghz, dysk drogi bo 2,5" ATA a pamięć tez droga bo DDR że o ani

    Takie komputery kupuje się do pracy w biurze/produkcji i nie po to żeby
    je dalej rozbudowywać ;)

  • 29. Data: 2010-10-28 16:06:24
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Takie komputery kupuje się do pracy w biurze/produkcji i nie po to żeby je
    > dalej rozbudowywać ;)

    Mam della z Celkiem D. I jak się okazało że mam otwierać grafikę cad'owską w
    przeglądarkach to sobie na dzień dobry zmieniłem na początek na Pentiumka D.
    W sumie więc czasami może się przydać.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2010-10-28 23:29:25
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 02:29:32 +0200, Padre napisał(a):

    > Moim zdaniem warto zainwestować np. w DELL-a Optiplex 745, troszkę
    > drożej ale łatwo potem wymienić p4 na Core2Duo dołożyć taniego DDR2 czy

    A da sie grafe wsadzic inna? Bo akurat lezy mi Pentium D, 2GB DDR2 i dysk
    SATA. A kompik by sie przydal.

    --
    pozdrawiam
    Norbert