  • 1. Data: 2011-05-12 07:34:15
    Temat: Re: Polerowanie aluminium
    Od: szlifierz <smm@_NOSPAM_post.pl>

    JuRaSnapisal
    proszę wejść na moją stronę login szlifierz,znajdziesz tam coś Ciebie
    interesującego ,pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-05-12 10:06:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    szlifierz pisze:
    > JuRaSnapisal
    > proszę wejść na moją stronę login szlifierz,znajdziesz tam coś Ciebie
    > interesującego ,pozdrawiam.

    Myslisz ze od września 2007 jeszcze jest tym zainteresowany?

    To chyba nowy rekord intelignecji z sikacza ;)

    PEES: Lovtza - ja naprawde nie widze Twoich wynurzeń, daruj sobie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"