  • 1. Data: 2011-05-12 07:50:38
    Temat: Na Odlewniczej bez zmian
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Nie ma to jak poranny wqrw urzędniczy.
    Kobita w zeszłym roku zdała teorię, a na praktyce okazało się, że hamowanie
    awaryjne jest za mało awaryjne, bo pan egzaminator lubi, żeby zablokować oba
    koła i się nie wywalić. Nie pytajcie mnie, tylko jego.
    Terminów na praktykę w zeszłym roku już brak, ale spoko, po telefonie do
    WORD dowiedzieliśmy się, że teoretyczny jest ważny przez pół roku + sezon
    zimowy, czyli do 29 czerwca.
    Dziś poleźliśmy się zapisać na praktykę. Najbliższy termin 30 maja. "Ale
    pani egzamin teoretyczny jest ważny do 29 maja, więc trzeba zdawać jeszcze
    raz." Spytałem, gdzie można uzyskać wiążące informacje o terminach, skoro po
    telefonie do WORD dostaje się fałszywe. Pani zaczęła swoją odpowiedź od "Ale
    proszę pozwolić mi dokończyć!" chociaż przedtem nic nie mówiła. W tym
    momencie strzelił mnie grom i musiałem odejść od okienka, żeby nie narzygać
    przez szparę w szybie.
    Oczywiście nadal nie ma czegoś takiego jak odpowiedzialność urzędnika -
    konsekwencje pomyłki pani, której przedtem wydało się, że praktyka na A
    startuje w kwietniu, podczas gdy naprawdę chodzi o marzec, poniesie kto
    inny, czyli petent zdający. 22 złote to mogę jej rzucić na podłogę, ale czas
    na ponowną naukę podchwytliwych pytań, dojazdy, zdawanie itp oraz cała
    stresowa otoczka z tym związana kosztują nieco więcej.

    Namarudziłem, ale wcale mi nie jest lepiej. Więc jaki w tym sens?

    Kiedy KUR.... będzie tak, że urzędnik będzie odpowiedzialny za słowa, które
    wygłasza jako ekspert?

    MS

  • 2. Data: 2011-05-12 07:57:10
    Temat: Re: Na Odlewniczej bez zmian
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Mat S" Kiedy KUR.... będzie tak, że urzędnik będzie odpowiedzialny za
    słowa, które
    wygłasza jako ekspert

    Nigdy - ciesze sie ze moglem pomoc...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-05-12 08:04:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.05.2011 Mat S <f...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Kiedy KUR.... bedzie tak, ?e urzednik bedzie odpowiedzialny za s?owa, które
    > wyg?asza jako ekspert?

    Weź i pomyśl, jak by ta Pani, robiła na swoim, to by musiała się starać.
    Gdyby miała etat w prywatnej firmie, to by musiała robić wynik i ktoś by jej
    jeszcze pilnował. A że jest urzędnikiem/pracownikiem monopolu, to może mieć
    klienta w dupie i tyle.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2011-05-12 08:08:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-12 09:50:38 +0200, "Mat S" <f...@p...onet.pl> said:

    > Kiedy KUR.... będzie tak, że urzędnik będzie odpowiedzialny za słowa, które
    > wygłasza jako ekspert?

    Przecież w WORDach nie ma urzędników. To zwykli pracownicy firmy
    podległej samorządowi.

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-05-12 08:09:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ale czas na ponowną naukę podchwytliwych pytań, dojazdy, zdawanie itp oraz
    > cała stresowa otoczka z tym związana kosztują nieco więcej.
    >
    > Namarudziłem, ale wcale mi nie jest lepiej. Więc jaki w tym sens?
    Łączę się z Twoją kobietą w bólu (jakkolwiek to nie brzmi) :).
    Też się przygotowuję do ostatniego teoretycznego egzaminu na prawko w życiu.
    Do pytań wykorzystywałem program ze strony. http://www.grupa33.jgora.pl/
    Jednak w pewnym momencie coś mi zaczęło nie pasować i sprawdziłem w
    aktualnej bazie odpowiedzi.
    Okazało się, że producent oprogramowania ma w d. prawidłowe odpowiedzi.
    Na moje zwrócenie uwagi, twierdzą, że są nieomylni !
    Ostrzegam więc przed korzystaniem z programu ściągniętego z w/w strony -
    zawiera błędne odpowiedzi.

    > Kiedy KUR.... będzie tak, że urzędnik będzie odpowiedzialny za słowa,
    > które wygłasza jako ekspert?
    Niestety w Polsce nigdy. :(
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2011-05-12 08:12:34
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież w WORDach nie ma urzędników. To zwykli pracownicy firmy podległej
    > samorządowi.

    Tak skonstruowana firma, siedząca w łańcuchu wymagań narzuconych przez
    prawo, to dla mnie urząd.

    MS

  • 7. Data: 2011-05-12 09:46:06
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 12 Maj, 09:50, "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zimowy, czyli do 29 czerwca.
    > Dziś poleźliśmy się zapisać na praktykę. Najbliższy termin 30 maja.

    WORD na Odlewniczej ma aktualne informacje na stronie. Stronę znajdzie
    byle tuman. W tym roku pierwszy termin praktyki był chyba w końcówce
    marca, w kwietniu czekało się dwa tygodnie. IMHO - macie klasyczny
    problem na własną prośbę. Nie pisałbym tego gdybym nie był w
    identycznej sytuacji. Różnica polega na tym, że ja odebrałem prawko
    wcześniej niż Wy pofatygowaliście się do WORDu.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-05-12 10:06:58
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

[...]

    No widzisz, a pani w okienku twierdzi, że praktyczne egzaminy na A prowadzą
    od POCZĄTKU marca.
    Poza tym uzyskaliśmy błędną informację u samego źródła, więc na stronę nie
    zaglądaliśmy.
    Pofatygowaliśmy się wtedy, kiedy nam pasowało, na długo przed upływem
    podanego terminu. Zapomieliśmy, że w Polsce idzie się do urzędu wtedy, kiedy
    pasuje urzędowi, a nie interesantowi.
    Nie ma potrzeby używania obraźliwych epitetów.

    MS

  • 9. Data: 2011-05-12 10:20:55
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 12 Maj, 12:06, "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wcześniej niż Wy pofatygowaliście się do WORDu.
    >
    > No widzisz, a pani w okienku twierdzi, że praktyczne egzaminy na A prowadzą

    znaczy macie spóźniony refleks, smutne, ale żeby od razu się tak
    chwalić?

    > Poza tym uzyskaliśmy błędną informację u samego źródła, więc na stronę nie
    > zaglądaliśmy.

    O naiwności!

    > Pofatygowaliśmy się wtedy, kiedy nam pasowało, na długo przed upływem
    > podanego terminu. Zapomieliśmy, że w Polsce idzie się do urzędu wtedy, kiedy
    > pasuje urzędowi, a nie interesantowi.

    Prosta zasada - mój interes, ja dbam. Tak było odkąd pamiętam. Możecie
    składać odwołanie - niech marszałkowi urzędnicy też się pośmieją, ale
    a nuż się uda.

    > Nie ma potrzeby używania o braźliwych epitetów.

    Szkoda że dopiero teraz do tego doszedłeś.

    Reasumując - niech się kobita uczy tych nowych testów (bo się chyba
    zmieniły) i powodzenia!

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-05-12 13:45:07
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    > Reasumując - niech się kobita uczy tych nowych testów (bo się chyba
    > zmieniły) i powodzenia!

    Może niech się przepisów nauczy?
    Jak długo w tym kraju ludzie będa się uczyć: 1."testów", 2. "zdawania
    egzaminu praktycznego"?