  • 51. Data: 2017-05-31 12:46:45
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >ABS to nie cudotwórca, tylko prosty mechanizm, który się sprawdza w
    >sprzyjających okolicznościach.

    Ale tu okolicznosci wygladaja na sprzyjajace.

    J.

  • 52. Data: 2017-05-31 13:23:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 11:59, J.F. pisze:

    > W rowie bezpieczniej ... ale trzeba miec AC i dwie kamery ...

    No właśnie, to jest dylemat: co będzie jeśli uciekając przed takim
    chujem jadącym na czołówkę nie wyrobię się na poboczu.
    A nierzadko muszę unikać zderzenia, tych jebanych "mistrzów kierownicy"
    wyprzedzających na trzeciego spotykam dość często. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 53. Data: 2017-05-31 13:27:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 11:59, J.F. pisze:

    > Nigdy to nie mow nigdy.
    > Albo zrob szczery rachunek sumienia ile razy przy wyprzedzaniu zmusiles
    > tego z przeciwka do hamowania.

    Nigdy!
    Wyprzedzam tylko przy 100% pewności bezpiecznego zakończenia.
    W przeciwieństwie do wielu innych, ja zdaję sobie sprawę jak
    niebezpieczny to może być manewr.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 55. Data: 2017-05-31 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > A nierzadko muszę unikać zderzenia, tych jebanych "mistrzów kierownicy"
    > wyprzedzających na trzeciego spotykam dość często. :/

    Powaznie?
    Jezdze duzo i nie mowie ze sie nie zdarza ale zeby czesto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 54. Data: 2017-05-31 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Nigdy!
    > Wyprzedzam tylko przy 100% pewności bezpiecznego zakończenia.
    > W przeciwieństwie do wielu innych, ja zdaję sobie sprawę jak
    > niebezpieczny to może być manewr.

    No własnie tez nie wiem skad to sie bierze.
    Ludzie jada z mysla jakos to bedzie czy po prostu nie potrafią wyprzedzac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 56. Data: 2017-05-31 22:25:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Powaznie?
    > Jezdze duzo i nie mowie ze sie nie zdarza ale zeby czesto?

    Często. Nawet kilka razy dziennie.
    Być może dlatego, że nie jeżdżę dużo, nie więcej niż 30 tys. km rocznie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 57. Data: 2017-05-31 22:32:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 20:00, Budzik pisze:

    > No własnie tez nie wiem skad to sie bierze.
    > Ludzie jada z mysla jakos to bedzie czy po prostu nie potrafią wyprzedzac?

    I jedno, i drugie.
    Bezmózgi, najzwyczajniej w świecie bezmózgi.
    Tu, na grupie, też matoły nie rozumieją, w jaki sposób ja mam dużą
    różnicę prędkości w momencie, kiedy dopiero rozpoczynam wyprzedzanie.
    Puste łby nie wierzą, że do błyskawicznego wyprzedzenia nie musi być
    1000 koni pod maską. Barany nie wyobrażają sobie, że można ciąg
    samochodów łyknąć nawet starym polonezem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 58. Data: 2017-06-01 00:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Często. Nawet kilka razy dziennie.
    > Być może dlatego, że nie jeżdżę dużo, nie więcej niż 30 tys. km rocznie.

    No to masz jakiegoś wyjątkowego pecha.
    Przypominam sobie w ostatnim miesiącu moze jedna taka sytuację a zdarzaja
    mi się miesiace ze robię 10.000.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 59. Data: 2017-06-01 07:36:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2017 o 22:39, Poldek pisze:

    > Jak widać na drugim filmiku różnie bywa z tymi 99 procentami.

    To był ten 1%:P

    Shrek

  • 60. Data: 2017-06-01 07:40:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2017 o 22:25, Akarm pisze:

    > Często. Nawet kilka razy dziennie.
    > Być może dlatego, że nie jeżdżę dużo, nie więcej niż 30 tys. km rocznie.

    No to jeśli tobie się zdarza o dwa rzedy wielkości częściej niż innym,
    to może również w twojej jeździe jest coś nie tak?

    Shrek