eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPonownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera › Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
  • Data: 2024-03-05 22:27:54
    Temat: Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Mar 2024 18:24:08 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:us5lme.bkg.1@outspace.org>

    > uważajcie tak można utracić/uszkodzić kontakty.
    >
    > najpierw export do .vcf

    No racja.
    Próbuje po swojemu parsować imiona i nazwiska.
    Po otwarciu w arkuszu kalkulacyjnym niektóre pola są w innych kolumnach,
    widzę też przypadki zapisania jednego rekordu w dwóch wierszach.
    Nie bardzo mam teraz czas to sprawdzić - być może gdzieś w zawartości pól
    są wpisane przecinki, a idiotyczny eksporter z googla właśnie przecinek
    daje jako sepataror pól. Gorzej już chyba wymyśleć się nie dało.
    Chyba to pisał syn studenta-praktykanta, którego google przyjęło na
    wakacjach na próbny miesiąc ;)

    Obawiam się, że gdybym do takiego arkusza dopisał kolejne rekordy, to po
    zaimportowaniu może wqyjść sieczka.

    Na razie wstrzymuję się, będę szukał innego rozwiązania.

    Moża uda mi się coś zrobić z formatem vcf, bo on chyna powinien być odporny
    na przecinki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam