  • Data: 2019-09-14 01:07:37
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" 1sdrt3wf7xxcl.6s4cl71xzygg$....@4...net

    >> Możesz używać bezpakietowo.

    > A jak?

    Nie mając pakietu, zużywasz grosze na minuty i SMSy.
    Nie dzwonisz -- forsa nie schodzi, choćby i przez rok.
    Masz też lejek netowy -- do: m@ili, AGPS, NTP OK, ale
    do oglądania pornoli -- raczej ;) nie; aplikacje
    bankowe różnie to tolerują; aplikacja Lidla -- od
    biedy daje sobie radę.

    Po przeniesieniu do Play/Fakt masz na 60 dni 200 pln
    i 20 GB netu a po tym czasie 1,5 pln przez kolejne
    miesiące -- w sumie rok.

    Kiedyś Play dawał 500 pln i 50 GB na 5 miesięcy,
    później tylko Fakt (to też Play, ale czerwony)
    a teraz jest 200/20/60.

    https://www.play.pl/kampanie/przenies-numer-na-karte
    /

    Na tej grupie ludzie uskuteczniają wahadło -- z Play do
    A2M czy VM, następnie do Play...

    Chyba Plus też jest ciekawy, ale nie testowałem
    a regulamin nie jest jednoznaczny. Coś na kształt:

    - przez tydzień, czyli przez trzy dni ;)

    **Chyba** coś takiego:

    - aby skorzystać, musisz mieć wystarczające środki
    (czyli ileś) do uruchomienia czegoś, co jest
    bezpłatne

    Rozbieżność (o ile nadal istnieje) bierze się być może
    z nieuwagi piszących regulaminy. (zmienili cos w jednym
    miejscu, ale zapomnieli o korekcie w innym miejscu)

    -=-

    Namawiają Cię do abonamentu, hojnego płacenia itp.?
    Domyślam się, że sami skąpią jak mogą i gdzie mogą.

    -=-

    Ja naprawdę w 2 tygodnie przegadałem ze swej komórki 20 groszy.
    I naprawdę nie przeniosłem jednego z masy numerów swych do Play,
    choć byłem akurat obok salonu Play, w którym nie było klientów.

    Nie przeniosłem, bo nie było motywacji. Zamierzam przenieść za
    2 tygodnie. I nawet wiem, który numer. (ten, który wystartował
    wczoraj w pomarańczowych barwach) Wiem też, jaki numerek ma
    spocząć obok niego w dwuSIMowym telefonie.

    --