eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPotrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie? › Re: Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?
    From: Paweł Andziak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?
    Date: Thu, 18 Mar 2010 10:04:29 +0100

    fReLuZ pisze:
    > No wlasnie noge mam w gipsie a musze troche pojezdzic..no i zamiast
    > wydawac na taryfy to kupilbym jakis samochod z automatyczna skrzynia i
    > po 2 lub 3 miesiacach sprzedal.
    >
    > Budzet do 9000-10000 PLN
    >
    > Co kupic aby jak najmniej stracic?
    >
    > A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?
    >
    > Samochod dla 1 gora 2 osob...

    Nie wiem skąd jesteś, ale w Warszawie jest wypożyczalnia Smartów
    oklejonych reklamami. Najtańszy chyba wychodził 35 zł dziennie, czyli ok
    3000 za 3 miesiące. Może to być jakaś opcja.

    Z drugiej strony, jak coś kupisz i odsprzedasz po paru miesiącach, być
    może stracisz mniej niż te 3000 zł. Jest wymóg przerejestrowania
    samochodu do 30 dni od kupna, ale nie ma żadnych konsekwencji prawnych,
    jeśli tego nie dopełnisz. W takiej sytuacji przy sprzedaży musisz
    przekazać kupującemu umowę kupna-sprzedaży z poprzednim właścicielem.
    Kupujący nie będzie miał problemów z rejestracją takiego samochodu.

    --
    ganda