  • 1. Data: 2010-03-18 08:26:57
    Temat: Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    No wlasnie noge mam w gipsie a musze troche pojezdzic..no i zamiast
    wydawac na taryfy to kupilbym jakis samochod z automatyczna skrzynia i
    po 2 lub 3 miesiacach sprzedal.

    Budzet do 9000-10000 PLN

    Co kupic aby jak najmniej stracic?

    A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?

    Samochod dla 1 gora 2 osob...

  • 2. Data: 2010-03-18 08:47:41
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik fReLuZ napisał:

    > No wlasnie noge mam w gipsie a musze troche pojezdzic..no i zamiast
    > wydawac na taryfy to kupilbym jakis samochod z automatyczna skrzynia i
    > po 2 lub 3 miesiacach sprzedal.
    To sie nie oplaca i co na to skarbowka :-)

    Smart :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-18 09:10:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hnsloq$5i7$1@news.onet.pl...

    > To sie nie oplaca i co na to skarbowka :-)

    kwestie oplacalnosci pewnie sobie przemyslal, a skarbowce nic do tego, z
    zyskiem raczej go nie sprzeda, a nawet jesli uda mu sie ta sztuka, to
    zaplaci dochodowy od roznicy i po sprawie

  • 4. Data: 2010-03-18 09:50:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 18 Mar, 08:26, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Budzet do 9000-10000PLN
    >
    > Co kupic aby jak najmniej stracic?
    >
    > A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?

    A ile wlasciwie bedziesz jezdzic? Kupno samochodu to:
    1) koszt zakupu
    2) podatek
    3) czas potrzebny na znalezienie odpowiedniego pojazdu
    4) koszty ewentualnych napraw
    Na Twoim miejscu bym sie skupil na wypozyczalni albo taxi (moze daloby
    sie umowic z taksiarzem na ryczalt? zakladam ze nie bedziesz robic
    dziennie 300km)

  • 5. Data: 2010-03-18 09:57:23
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    fReLuZ wrote:
> [...]
    >
    > Budzet do 9000-10000 PLN
    >
    > Co kupic aby jak najmniej stracic?
    >
    > A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?

    Z reguly automat trudniej sprzedac a przy takim budzecie to raczej jakies
    starsze auto bedzie
    a na takie to jakos specjalnego tlumu klientow nie ma z uwagi na koszta
    potencjalnej naprawy skrzyni w stosunku do wartosci
    auta .Ja szukalbym najtanszego jezdzacego (dokladnie sprawdzic !) takiego w
    okolicach 1000-1500zl (czegos z pierwszej polowy lat 90) wowczas
    nawet jak sprzeda sie o 50% taniej niz sie kupilo to kwotowo wielkiej straty
    nie bedzie.

  • 6. Data: 2010-03-18 10:04:29
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    >
    > Budzet do 9000-10000 PLN
    >
    > Co kupic aby jak najmniej stracic?
    >
    > A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?

    Nie wiem skąd jesteś, ale w Warszawie jest wypożyczalnia Smartów
    oklejonych reklamami. Najtańszy chyba wychodził 35 zł dziennie, czyli ok
    3000 za 3 miesiące. Może to być jakaś opcja.

    Z drugiej strony, jak coś kupisz i odsprzedasz po paru miesiącach, być
    może stracisz mniej niż te 3000 zł. Jest wymóg przerejestrowania
    samochodu do 30 dni od kupna, ale nie ma żadnych konsekwencji prawnych,
    jeśli tego nie dopełnisz. W takiej sytuacji przy sprzedaży musisz
    przekazać kupującemu umowę kupna-sprzedaży z poprzednim właścicielem.
    Kupujący nie będzie miał problemów z rejestracją takiego samochodu.

    --
    ganda

  • 7. Data: 2010-03-18 10:33:36
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-03-18 10:04, Paweł Andziak pisze:

    > Nie wiem skąd jesteś, ale w Warszawie jest wypożyczalnia Smartów
    > oklejonych reklamami. Najtańszy chyba wychodził 35 zł dziennie,

    a smarty to automaty?

    ma ktos namiary na ta wypozyczalnie?

  • 8. Data: 2010-03-18 10:50:36
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    fReLuZ pisze:

    > a smarty to automaty?

    Nie wiem czy wszystkie, ale na pewno niektóre modele tak.

    > ma ktos namiary na ta wypozyczalnie?

    http://carad.pl

    Tylko z tego co widzę, to im ceny wzrosły od mojej ostatniej wizyty na
    stronie. Co do samego wypożyczenia wiele nie powiem, bo sam nie
    korzystałem. Znajomy kiedyś wypożyczył na miesiąc.

    --
    ganda

  • 9. Data: 2010-03-18 21:40:31
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    fReLuZ wrote:

    > a smarty to automaty?

    AFAIK wszystkie Smarty wyposażane były w skrzynię zautomatyzowaną, czyli
    taki "automat" dla ubogich - klasyczna, ręczna skrzynia biegów wyposażona w
    silniki elektryczne i elektronikę decydującą kiedy ma zostać wciśnięte
    sprzęgło i zmieniony bieg. Jechałem raz czymś takim (Opel Meriva 1.6
    Easytronic) i mając nieco doświadczenia z klasycznymi automatami stwierdzam,
    że to totalna PORAŻKA! Nie dość, że tragicznie szarpie, to jeszcze zmienia
    biegi zupełnie nie wtedy, kiedy bym tego chciał. Może w Smarcie jest lepiej?
    Ostatecznie trzy miesiące możesz z czymś takim przeżyć.

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 10. Data: 2010-03-19 11:08:15
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości

    >Może w Smarcie jest lepiej?

    W trybie auto nie jest :)

    > Ostatecznie trzy miesiące możesz z czymś takim przeżyć.

    Dokładnie tak, jak na chwile to opacja jak najbardziej ok.

    --
    pozdrawiam
    kml