  • 21. Data: 2019-05-21 17:39:17
    Temat: Re: [Pozdrowienia][DC]
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 19 May 2019 11:27:16 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:

    >Doszedł mail?

    Nie. Napisz na jerzuwawa at gmail.com.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 22. Data: 2019-05-22 00:30:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-19 17:27, cef wrote:

    > A te nalepki z "dzieciakami na pokładzie" to jaki mają przekaz:
    >
    > 1. wiozę dziecko, więc ono mnie absorbuje i niewiele poświęcam
    > uwagi prowadzeniu samochodu, więc robię głupie i nieoczekiwane
    >  rzeczy na drodze
    >
    > czy
    >
    > 2. wiozę dziecko, więc jadę ostrożnie i nie robię głupich i nieoczekiwanych
    >  rzeczy na drodze?

    1 :-)

  • 23. Data: 2019-05-22 00:42:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 12:48, elmer radi radisson wrote:

    > Te naklejki to akurat bardzo stara grupowa tradycja, z czasow
    > kiedy zadnych apek nie bylo. Conajmniej kilkunastoletnia.
    > Potraktuj to jako wsteczna kompatybilnosc. A Usenetu czemu
    > uzywasz? Jego czas minal, przeciez wszyscy siedza na FB ;)

    Naklejki są jak CB: gówniane i archaiczne :-)

  • 24. Data: 2019-05-22 11:21:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-22 00:42, kk wrote:

    > Naklejki są jak CB: gówniane i archaiczne :-)

    no wiec jednak nie zrozumiales o co chodzi i jaka jest historia
    tej konkretnie naklejki.

    a archaicznego Usenetu czemu uzywasz?

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2019-05-22 12:35:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > a archaicznego Usenetu czemu uzywasz?

    Bo pewnie wszędzie, gdzie są moderatorzy, już dawno ma bana..

  • 26. Data: 2019-05-22 18:55:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 11:21, elmer radi radisson wrote:

    > no wiec jednak nie zrozumiales o co chodzi i jaka jest historia
    > tej konkretnie naklejki.

    Może zapomniałeś o tym napisać albo nie da się.

    > a archaicznego Usenetu czemu uzywasz?

    Bo jest uzyteczny.

  • 27. Data: 2019-05-22 18:56:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    g> wrote:

    > Bo pewnie wszędzie, gdzie są moderatorzy, już dawno ma bana..

    Chciałbyś być moderatorem?

  • 28. Data: 2019-05-30 12:37:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > Chciałbyś być moderatorem?

    Nie.

  • 29. Data: 2019-05-30 13:16:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Thursday, May 30, 2019, 12:37:22 PM, you wrote:

    > Nie.

    My już wiemy, co to znaczy być moderatorem :D

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2019-05-30 18:21:33