  • 51. Data: 2019-06-16 11:35:53
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesli nie sa zsynchronizowane to jakim cudem w tej chwili bierzemy od nich prad?
    https://www.pse.pl/home

    Jak już pisałem - od Białorusi nie bierzemy, od Ukrainy - nie wiem -
    podejrzewam, że albo on albo my mamy wyspę energetyczną zasilaną z
    drugiego systemu (obstawiam jakieś Bieszczady), albo po prostu któryś
    blok w jakiejś elektrowni jest zapięty do naszego systemu nie ich. Nie
    wydaje mi się, zebyśmy mieli stację przekszrtałtnikową.

    Istnieje też niezerowe prawdopodobieństwo, że się mylę i Ukraina jest
    zsynchronizowana. Jak ci zależy to pogrzebię jak to się dzieje. A może i
    pogrzebie z własnej ciekawości.

    Shrek

  • 52. Data: 2019-06-16 11:45:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Slepy jestes ze na linku jaki dalem nie widzisz skad i ile bierzemy?

  • 53. Data: 2019-06-16 11:50:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Slepy jestes ze na linku jaki dalem nie widzisz skad i ile bierzemy?

    Głupi jesteś - napisałem ci jak to jest potencjalnie możliwe i
    sprawdziłem - poszukaj sobie "wyspa bursztynowa". Mają niewielką częśc
    systemu podpiętą pod europejski system energeyczny. Pozostałą część
    (ogromną większość) mają spiętą z systemem "poradzieckim".

    Shrek

  • 54. Data: 2019-06-16 12:00:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak mozesz wymagac zebym zrozumial cos o czym nie masz pojecia i starasz mi sie
    nieudolnie wytlumaczyc ze masz racje. Racje mozesz miec przez przypadek. Jest
    oficjalna strona z przeplywem pradu. Duza czesc importu z niemiec wysylamy od razu na
    Czechy i Slowacje. Z tym ze ten wysylany do Czech i na Slowacje to nie jest niemiecki
    prad pomimo ze fizycznie sieci czeskie i slowackie sa polaczone drutami w Polsce z
    sieciami niemieckimi. Niemiecki prad zuzywamy jak najblizej granicy z niemcami a
    eksportujemy nasz prad wytworzony jak najbkizej granic z importerami.

  • 55. Data: 2019-06-16 12:10:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak mozesz wymagac zebym zrozumial cos o czym nie masz pojecia i starasz mi sie
    nieudolnie wytlumaczyc ze masz racje.

    Dobra, ciągnij sobie prund ze swojego Czarnobyla. Próbowałem ci
    przystępnie wytłumaczyć w punktach jak to jest możliwe, żebyśmy
    importowali prąd z Ukrainy. Jeden ze "strzałów" okazał się trafny -
    wyspa (bursztynowa). Natomiast jak widać nie ma sensu tłumaczyć tego
    idiocie, który nie wie, że czarnobylska elektrownia jest zamknięta, na
    Litwie i Białorusi żadnej działającej atomówki nie ma, a dwie
    potencjalnie blisko nas na Ukrainie są podłączone do innego systemu
    energetycznego i nie ma obecnie możliwości importu energii przez nie
    wytwarzanych. I po co ja ci to tłumacze, jak jesteś zwykłym debilem
    przekonanym o swojej podnadprzeciętnej wiedzy - to zjawisko ma nawet
    swoją nazwę - jak poszukasz to znajdziesz:P

    Także masz rację - nie mogę wymagać, żebyś coś zrozumiał, bo jesteś
    zwykłym zarozumiałym idiotą.

    Ciach dalsze teksty o importowaniu energii ze wschodu z Czech i
    Słowacji, bo widać jesteś idiotą nie tylko w zakresie wiedzy o systemach
    energeycznych ale masz również podstawowe braki w geografii (z
    matematyki poległeś wcześniej).

    No to spadaj i pław się w swojej wiedzy i zwycięstwie:P

    Shrek

  • 56. Data: 2019-06-16 12:25:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapomniales a moze nigdy nie wiedziales ze link jaki dalem otworzy sie kazdemu kto w
    niego kliknie i zobaczy tam ze ty jestes idiota.

  • 57. Data: 2019-06-17 10:50:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-14 o 18:37, z pisze:

    > Żabojady zawsze coś spier... Ostatnio demokrację w swoim kraju ;-)

    Pierdolisz, każda cieplna ma ten sam problem, potrzebuje dużo wody.

    --
    Janusz

  • 58. Data: 2019-06-17 14:02:52
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.06.2019 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Istnieje też niezerowe prawdopodobieństwo, że się mylę i Ukraina jest
    > zsynchronizowana. Jak ci zależy to pogrzebię jak to się dzieje. A może i
    > pogrzebie z własnej ciekawości.

    O matko, przecież to żadna wiedza tajemna:

    https://www.pse.pl/home

    i przewinąć ciut w dół, do pozycji MAPA KSE.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 59. Data: 2019-06-17 14:05:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.06.2019 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > https://www.pse.pl/home

    Sorki, nie zobaczyłem że bywalec mojego KF Zenek vel Drób
    już zalinkował wcześniej.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 60. Data: 2019-06-17 18:27:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zobaczyles bo ogolnie malo rozgarniety jestes.