  • 1. Data: 2014-05-07 20:39:16
    Temat: Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?
    Od: potter192 <artur.h95@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedź wydaje się być
    banalna, jednak mam na myśli pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam się
    czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego) przed
    zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma 56.9kW
    i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a więc
    przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten iloraz po
    zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze, stosunek mocy do
    masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W takim razie moje
    ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów obliczania stosunku mocy
    do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat. A2, jest właściwy?

  • 2. Data: 2014-05-07 21:03:00
    Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do masy?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
> [...]
    > takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
    > obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat.

    ale co w tym skomplikowanego ?
    ustawa:
    motocykl o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
    nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
    wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność
    mocy tego motocykla,

    Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
    35/229=0,152<0,2
    Oraz
    56,9<70

    I tyle.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-05-07 21:27:19
    Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
    Od: potter192 <artur.h95@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczu napisal

> [...]
    > mocy tego motocykla,

    > Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:

    Dzięki wielkie :D O to właśnie mi chodziło.

  • 4. Data: 2014-05-08 18:50:32
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 użytkownik potter192 napisał:
    > Kuczu napisal

    > Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o.
    >

    > --
    >
    > Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

    Kuczu jest nie zastąpiony :)
    pozdrawiam
    mmaurycy
    Hyosung GT650

  • 5. Data: 2014-05-10 03:08:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-05-08 18:50, m...@g...com pisze:
    > Kuczu jest niezastąpiony :)

    Chociaż raz mnie szlag trafił, kiedy szukałem informacji o butach, które
    są są dla większości motocyklistów za ciasne. :)
    Wtedy mi nie pomógł.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl