  • 181. Data: 2017-07-20 19:05:56
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 20 Jul 2017 12:02:37 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy tak dobrze ... w Tesco juz prawie nie ma.

    Za to LR, Castoramie czy Obi są. Może w tym ostatnim mniej, bo to
    "proekologiczni" Niemcy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 182. Data: 2017-07-20 19:51:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 17:08, Pszemol pisze:

    > Też już to tłumaczyłem. Ogarnij się....

    Sam się ogarnij.
    Skoro chcesz odpowiedzi od konkretnej osoby to nie tłumacz że
    jej domniemany adwokat może ją zastąpić.

    Pozdrawiam

  • 183. Data: 2017-07-21 08:55:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Jul 2017 15:09:54 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Od 20 lat tu mieszkam i nie słyszałem o takich kitach.

    Weź sobie nie rób jaj. Świadczy o tym, że za przeproszeniem mało
    wiesz o EV i tylko teslowym oszołomem jesteś.
    Równo dwadzieścia lat temu nawet zastanawiałem się nad ściągnięciem
    z USA takiego gotowego kitu. Wtedy nie były drogie, z tego co
    pamiętam około $3k

    > Czy możesz podać przykłady?

    http://www.evwest.com/catalog/index.php?cPath=40
    http://www.canev.com/kits.php
    http://www.electroauto.com/catalog/catalog.shtml
    http://www.electricmotorsport.com/ev-parts

    Miałem więcej linków producentów takich kitow, ale to było z czasów
    altavisty (przed googlowych) i się mi nie zachowały.
    Był fajny sklep wysylkowy z kitami do tanich i popularnych modeli
    wtedy, na pewno do hondy, toyoty, forda, datsuna też chyba.
    Najtańszy kit był do takiego bardzo pooularnego w USA (pod koniec lat
    90) malego samochodu, nie pamiętam marki. Pamiętam, że kity były
    ogólnie tańsze (ok $3k) niż teraz ($6k).

    --
    Marek

  • 184. Data: 2017-07-21 14:11:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 20:24, Pszemol pisze:

    > Kupiłbym. Już nie można? Czy legalnie można było go użyć?

    Można było.
    Nawet są podpisy, że nie jest wymagana licencja pilota:
    http://rotorfx.com/aircraft_services/mosquito_helico
    pter_sales/
    Najtańszy kosztuje 41 tys. USD.

    A tu nieco historii helikopterów do samodzielnego montażu:
    http://www.airspacemag.com/flight-today/build-it-you
    rself-helicopters-1415177/

    I tu jeszcze trochę:
    http://www.helistart.com/kit-helicopters.aspx

    T.

  • 185. Data: 2017-07-21 18:49:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2017 o 12:00, J.F. pisze:

    > W zimie np maksimum spozycia mocy przypada u nas na godziny wieczorne.
    > Gdyby ludzie mieli LEDy zamiast zarowek, to by mozna tych elektrowni nie
    > wlaczac.

    Wtedy akurat to nie ma wielkiego znaczenia, bo co stacisz na ciepło, to
    zyskasz na ogrzewaniu.

    Shrek

  • 186. Data: 2017-07-21 19:13:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wtedy akurat to nie ma wielkiego znaczenia, bo co stacisz na ciepło,
    >to zyskasz na ogrzewaniu.

    Pod warunkiem, ze grzejesz pradem.

    A jak grzejesz weglem, to jest roznica, czy spalisz tone u siebie, czy
    3 t w elektrowni :-)

    J.

  • 187. Data: 2017-07-21 19:57:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 19:13, J.F. pisze:

    > Pod warunkiem, ze grzejesz pradem.
    >
    > A jak grzejesz weglem, to jest roznica, czy spalisz tone u siebie, czy 3
    > t w elektrowni :-)

    A więc jednak nie taki prad fajny - a jednak lepiej kopcić nawet te trzy
    razy więcej w elektrowni (chyba że ograniczyć się tylko do CO2 - ale
    wtedy elektryczne samochody to zbrodnia na środowisku;) Jednak z tą
    ekologią jest tak, że ekologiczne jest to co się opłaca tym, którzy mają
    lepszy lobbystów. Dlatego jak słyszysz, że coś jest eco, to jest to
    skrót od economy;)

  • 188. Data: 2017-07-22 14:35:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Weź sobie nie rób jaj. Świadczy o tym, że za przeproszeniem
    > mało wiesz o EV i tylko teslowym oszołomem jesteś.

    Lol! :-) A gdzie ja się przedstawiałem jako ekspert od EV?

    :-)))

    Dzięki!