  • 21. Data: 2017-07-04 11:43:46
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 11:22:29 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Przyłącze przyłączem - potrzebna jest do tego elektrownia. To wszystko
    > na razie działa bo nie jest masowe. Jak ma być masowe, to musisz drugie
    > tyle elektrowni nastawiać co teraz (i to i tak optymistycznie licząc, że
    > wszyscy będą ładować poza szczytem - choć to się pewnie da ceną załatwić).

    To sie rozumie. Ale elektrownie sie stawia prosto ;)

    Za to rozgrzebanie polowy kazdego miasta aby kable na grubsze wymienic juz nie takie
    hopsiup :)

    Ale pozyjemy zobaczymy...

  • 22. Data: 2017-07-04 12:01:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 18:15, Marek pisze:
    > jest
    >
    > "Tesla parking only" nie v może być? Widziałem u Was "Honda parking
    > only"...

    Widziałem na demotach taki obrazek: "Green car only". No i stanął...
    zielonym samochodem :-)
    T.

  • 23. Data: 2017-07-04 12:51:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 11:43:49 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > To sie rozumie. Ale elektrownie sie stawia prosto ;)
    >
    > Za to rozgrzebanie polowy kazdego miasta aby kable na grubsze wymienic juz nie
    takie hopsiup :)

    > Ale pozyjemy zobaczymy...

    A naczepa tira jako przewoźny powerbank;)
    Jest to technicznie możliwe?
    Naładowany w nocy tam gdzie odpowiednie przyłącze jest, w dzień parkuje tam gdzie
    teslomaniacy parkować/ładować chcą i 8 tesli jednocześnie ładuje się;)

  • 24. Data: 2017-07-04 13:07:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2017 o 12:51, Kris pisze:

> [...]
    teslomaniacy parkować/ładować chcą i 8 tesli jednocześnie ładuje się;)

    Najprościej wymieniać akku i ładować poza szczytem przy transformatorze.
    Powinno być wspierane przez państwo bo łatwo oakcyzować a pokątne
    ładowanie po nocach będzie ścigane jak uprawa maryśki;)

    Shrek

  • 25. Data: 2017-07-04 14:21:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 13:07:27 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Najprościej wymieniać akku i ładować poza szczytem przy transformatorze.
    > Powinno być wspierane przez państwo bo łatwo oakcyzować a pokątne
    > ładowanie po nocach będzie ścigane jak uprawa maryśki;)

    A taki aku to trochę waży przeca
    Sztaplarką go trzeba;)

  • 26. Data: 2017-07-04 14:25:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2017 o 14:21, Kris pisze:

    > A taki aku to trochę waży przeca
    > Sztaplarką go trzeba;)

    Tak bym sobie wyobrażał - stajesz w wyznaczonym miejscu i idziesz do
    kasy/siusiu/macka a automat w międzyczasie wydłubuje z podwozia stary i
    wkłada nowy.

    Shrek

  • 27. Data: 2017-07-04 14:28:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 14:25:06 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Tak bym sobie wyobrażał - stajesz w wyznaczonym miejscu i idziesz do
    > kasy/siusiu/macka a automat w międzyczasie wydłubuje z podwozia stary i
    > wkłada nowy.
    Wysuwane na jakimś wózku jest to dość prosto do zrobienia.
    Ale przy udziale człowieka. Sam automat? Może i tak ale słabo to widzę

  • 28. Data: 2017-07-04 14:59:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2017 o 14:28, Kris pisze:

    > Wysuwane na jakimś wózku jest to dość prosto do zrobienia.
    > Ale przy udziale człowieka. Sam automat? Może i tak ale słabo to widzę

    Bez przesady - za ruskich wahadłowcem w kosmos polecieli i wrócili w
    automacie, samoloty praktycznie same latają, to nie da się standardowej
    baterii wymienić automatycznie?

    Shrek

  • 29. Data: 2017-07-04 15:01:18
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > No to skoro zwjać asfaltu na światłach też nie wolno, bo się na trzecich
    > czy czwartych przegrzeje, to jakie ma zalety poza mitycznym 2,3 do setki
    > (nie ten model, ale też Tesla, więc może nikt nie zauważy różnicy;)?

    Też jakiejś zalety szukałem i chyba jest szansa, że lepiej "pływa" ;-)
    https://www.youtube.com/watch?v=cBYFo6fXPvU

    ...bo i takie jaja się zdarzają ;-)
    https://www.youtube.com/watch?v=CAoS-UDAztY

  • 30. Data: 2017-07-04 16:55:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-04 o 10:23, s...@g...com pisze:

    > Chłopaki, tworzycie sztuczne problemy.
    > Jak ktos do pracy jedzie to se ładować będzie w domu.
    > W taryfie nocnej na spokojnie.
    >
    > A jak jedzie nad morze to mu raczej będzie zależało aby naładować i sie zwinąć w
    dalsza podróż a nie kisić sie przy ładowarce komus na złość.

    A jak pracuje w centrum gdzie jest kłopot z miejscem do parkowania
    i wykorzysta ładowanie do prawie darmowego parkowania.
    Tak trudno dostrzec taką mozliwość ?