  • 41. Data: 2013-02-02 21:42:56
    Temat: Re: Problem z animacją JS
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 02-02-2013 12:51 Marek napisał:

    > Kurcze, mam jakiś problem techniczny. Nie widzę wszystkich wypowiedzi
    > ale tylko w tym wątku. Tak jakbym do killfile dodał kogoś choć tak nie
    > jest.

    To raczej serwer newsów google'a został dodany do killfile niektórych
    serwerów usenetu ;) Nie Ty jeden masz taki objaw...

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 42. Data: 2013-02-03 19:47:06
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    W dniu 2013-02-02 21:17, Marek pisze:

    > Świetnie, przeczytałem ten artykuł i wydaje mi się, że nie ma to nic
    > wspólnego z opisanym przeze mnie problemem. W szczególności poczytałem o
    > position:fixed ale żadnych hintów co do problemów z płynnością animacji
    > nie znalazłem. "fixed" dotyczy pozycjonowania względem okna browsera i
    > tylko tyle tam jest napisane. Jaki to ma związek? Może nie zwróciłem
    > uwagi na jakiś detal. Wyjaśnij w czym rzecz.

    Zamiast babrać się w jakieś animacje (które robione JSem są NTG)
    przyklej sobie to menu używając position:fixed. Roboty mniej, bardziej w
    temacie grupy, no i bliżej tego tysiąclecia (no serio, latające menu?
    kto jeszcze takie rzeczy robi? ;))

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 43. Data: 2013-02-03 20:03:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 19:47:06 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

> [...]
    > przyklej sobie to menu używając position:fixed. Roboty mniej, bardziej w
    > temacie grupy, no i bliżej tego tysiąclecia (no serio, latające menu?

    Żebyś się nie zdziwił. Tyle co dostałem taki temat do ogarnięcia.

    Ba, niedawno zostałem zmuszony do zrobienia odpowiednika <marquee> w JS.

    Let's party like it's 1995!

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 44. Data: 2013-02-03 22:34:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-03 19:47, Paweł Piskorz pisze:

> [...]
    > przyklej sobie to menu używając position:fixed. Roboty mniej, bardziej w
    > temacie grupy, no i bliżej tego tysiąclecia (no serio, latające menu?

    Ha! To byś się zdziwił :) Większość zleceń jakie dostaję posiada jakieś
    animacje. Mało tego: styl W8 też jest nafaszerowany nimi w swoich
    paskudnych klockach. Popatrz na newsy, pogodę i inne badziewie. Na
    stronie wp.pl również masz newsy w taki sposób robione. Mi to się wydaje
    być bardzo ergonomicznym rozwiązaniem.

    A to menu o jakim mówię to wysuwana tablica pomazana kredą z
    propozycjami menu też kredą pisanymi dla pewnej stylowej restauracji.
    Nie wydaje mi się to ułomnością. Pomysł jest estetyczny i ciekawy.

    Marek

  • 45. Data: 2013-02-04 10:57:35
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-02 21:42, Wojtek Gapiński pisze:

    > To raczej serwer newsów google'a został dodany do killfile niektórych
    > serwerów usenetu ;) Nie Ty jeden masz taki objaw...

    Wow. A to w tym rzecz :-)

    U mnie to dziwacznie wygląda. Np. Jasio gada sam ze sobą w jednym
    miejscu naszego wątku ale cytuje cudze wypowiedzi, których ja nie widzę
    np. Cezarego Tomczyka. Spytam kontrolnie: też go nie widzisz?

    Marek

  • 46. Data: 2013-02-04 11:54:20
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-04 10:57, Marek pisze:

> [...]
    > miejscu naszego wątku ale cytuje cudze wypowiedzi, których ja nie widzę
    > np. Cezarego Tomczyka. Spytam kontrolnie: też go nie widzisz?

    No ja widzę wszystkie wiadomości :P

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 47. Data: 2013-02-04 16:21:53
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 04-02-2013 10:57 Marek napisał:

> [...]
    > miejscu naszego wątku ale cytuje cudze wypowiedzi, których ja nie widzę
    > np. Cezarego Tomczyka. Spytam kontrolnie: też go nie widzisz?

    Tak, Wypowiedzi Cezarego też nie widzę. I to nie tylko na tej grupie,
    ale też np. na p.c.l.javascript.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 48. Data: 2013-02-04 19:52:07
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Cezary Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    > No ja widzę wszystkie wiadomości :P

    :)))))

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl

  • 49. Data: 2013-02-04 20:14:51
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 04-02-2013 19:52 Gabriel Zastawnik napisał:
    > Użytkownik "Cezary Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    >
    > :)))))
    >

    > -- -- Gabriel Zastawnik
    > http://www.sigsoft.pl
    > http://www.monitoringkomputera.pl

    Dobre :)
    Hm. Czyli wiadomości od Cezarego nie widzę, ale widzi je np. Gabriel, a
    Jego Wiadomości z kolei widzę bez problemu.
    Mogę spytać, z jakich serwerów newsów korzystacie? Jeśli można, to
    najpierw o odpowiedź poproszę Cezarego :D

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 50. Data: 2013-02-04 21:40:14
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Gapiński" napisał w wiadomości grup

    > Mogę spytać, z jakich serwerów newsów korzystacie? Jeśli można, to
    > najpierw o odpowiedź poproszę Cezarego :D

    Ja moze sie wcisne poza kolejnoscia:P
    news.neostrada.pl

    Po ostatnich klopotach z kilkoma innymi serwerami, w tym netii oraz
    news.task.gda.pl ten wydaje sie byc calkiem stabilny i dobrze dziala.

    -- --