  • 51. Data: 2013-02-04 22:16:35
    Temat: Re: Problem z animacją JS
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 04-02-2013 21:40 Gabriel Zastawnik napisał:
    > Użytkownik "Wojtek Gapiński" napisał w wiadomości grup

    > Ja moze sie wcisne poza kolejnoscia:P

    No właśnie niedobrze - bo teraz nie zobaczę odpowiedzi Cezarego ;)

    > news.neostrada.pl

    Akceptuje userów "nieneostradowych" ?

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 52. Data: 2013-02-05 01:32:51
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-04 20:14, Wojtek Gapiński pisze:

    > Dobre :)
    > Hm. Czyli wiadomości od Cezarego nie widzę, ale widzi je np. Gabriel, a
    > Jego Wiadomości z kolei widzę bez problemu.
    > Mogę spytać, z jakich serwerów newsów korzystacie? Jeśli można, to
    > najpierw o odpowiedź poproszę Cezarego :D

    Ja korzystam z nntp.aioe.org

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 53. Data: 2013-02-06 00:17:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-04 20:14, Wojtek Gapiński pisze:

    > Mogę spytać, z jakich serwerów newsów korzystacie?

    Używam news.atman.pl

    Marek

  • 54. Data: 2013-02-06 20:21:30
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Gapiński" napisał w wiadomości grup

    > No właśnie niedobrze - bo teraz nie zobaczę odpowiedzi Cezarego ;)

    Dasz rade:) Pisal rownolegle:)

    > Akceptuje userów "nieneostradowych" ?

    Nie wiem:/ Akurat ja mam teraz orange (ale to stare orange orange) i mnie
    wpuszcza. Tyle ze to jedna firma teraz.
    Ktos z innej "sieci" moglby na probe cos wyslac na pl.test. Ja niestety nie
    mam teraz takiej mozliwosci.

    -- --

  • 55. Data: 2013-02-06 20:23:20
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Cezary Tomczyk" napisał w wiadomości grup

    > Ja korzystam z nntp.aioe.org
    > --
    > Cezary Tomczyk
    > http://www.ctomczyk.pl/

    Tak tylko cytuję dla Wojtka, bo on pewnie tego nie zobaczyl:)

    -- --