  • 21. Data: 2010-11-11 22:44:27
    Temat: Re: Problem z drukarką Brother
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 23:03, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Mon, 08 Nov 2010 08:22:30 +0100, Vituniu napisał(a):
    > /.../
    >
    > Zmrole!

    Co to?

    > Jak pisałem o takim problemie to nikt nie odpisał!!!!

    Bo pewnie jeszcze nikt nie wiedział. *Trzeba było zadzwonić do Brothera
    na infolinię*.
    Mnie instruowala bardzo miła dziewczyna na infolinii, a ja szukałam
    odpowiedniej opcji. Ni diabła nie wiedziałam (albo zapomniałam), że w
    USTAWIENIACH (przycisk na drukarce) jest nie wszystko i trzeba naciskać
    jeszcze niżej na opcje. Niżej jest czyszczenie tuszy. Jest czyszczenie
    czarnego - przeczyścilam. Potem jest czyszczenie kolorowych - przeczyściłam.
    Koloru czarnego dalej w wydruku testowym nie było, więc pomyślałam
    sobie, że jednak tak jak myślałam - nie ma czarnego tuszu. Byłam wręcz
    wściekła, że w ciagu miesiąca, tak szybko się tusze kończą.
    Potem jest czyszczenie WSZYSTKICH TUSZY- przeczyścilam, no i tu
    niespodzianka!
    Wydruk testowy wydrukował czarny! Czarny tusz jest!
    Przedtem mili panowie w serwisie Brothera powiedzieli mi, żeby szykować
    drukarkę dla kuriera - do serwisu i jaki druczek mam wypełnić. Ja
    jeszcze chciałam się upewnić co do tego czarnego, bo w sumie drukarka
    drukowała i już nawet miałam jechać gdzieś kupić nabój z czarnym
    tuszem, sprawdzić czy drukuje i jakby nie drukowała to dopiero oddać do
    serwisu.

    > Pomaga też wyjęcie tuszu i włożenie a potem czyszczenie.

    Mądry Polak po szkodzie. Żałuję, że wywalilam 2 nowe czarne tusze PRINT
    LAB (wsadziłam potem ponownie ten niby stary Brothera), które kupiłam na
    giełdzie komputerowej! Po 15 zł. Myślałam, że jakieś felerne.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-11-12 07:08:44
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Zmrole!

    Grue!

    > Jak pisałem o takim problemie to nikt nie odpisał!!!!

    Stan twarza w twarz z przerazajaca prawda:
    Animka ma wyzszy priorytet.

    ;)

    Pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 23. Data: 2010-11-12 18:39:31
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-11 23:03, Smok Eustachy pisze:
    > Jak pisałem o takim problemie to nikt nie odpisał!!!!

    Nie jesteś animką;)