  • 1. Data: 2012-01-12 15:07:11
    Temat: Problemy z kompem część dalsza
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Pobyt w serwisie nic nie dał. Komputer dostał gruntowne czyszczenie i
    wymianę zasialacza. Jednak trakcie skanowania na wirusy nowu sie zawiesił.
    Wywala dziwne blue screeny.

    BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO 0x00000074

    0x000000DB

  • 2. Data: 2012-01-12 15:20:26
    Temat: Re: Problemy z kompem część dalsza
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-12 16:07, Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Pobyt w serwisie nic nie dał. Komputer dostał gruntowne czyszczenie i
    > wymianę zasialacza. Jednak trakcie skanowania na wirusy nowu sie
> [...]

    Na grupie dotyczącej tego systemu który "Wywala dziwne blue screeny"
    nie wiedzieli ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-12 15:24:07
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pobyt w serwisie nic nie dał. Komputer dostał gruntowne czyszczenie i
    > wymianę zasialacza. Jednak trakcie skanowania na wirusy nowu sie
> [...]
    Udało mi się go przeskanować nowszą wersją antywirusa i nic nie znalazł.
    Dodam jeszcze że Memtest nic nie znalazł tak jak 5 x test rozszerzony
    programem od Microsoftu.
    Pamięci to Twinmoss 2x1GB i 2x0,5GB
    Grafika: 8800 GT
    Procesor: AMD 5200+
    Płyta Gigabyte GA-MA69G-S3H
    Po błędzie komp nie zawsze chce wstać. Pojawiły się nawet kreseczki poziome
    na ekranie w trakcie startu i nie pełne okno powitalne biosu. Przy
    skanowaniu jednym programem z Hiens Boot CD zawiesił się na ostatniej 1:44
    minucie testu na stres pamięci.

    Co to może być?

  • 4. Data: 2012-01-12 15:28:57
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Na grupie dotyczącej tego systemu który "Wywala dziwne blue screeny"
    > nie wiedzieli ?

    To jest problem szprzętowy a nie softwarerowy. Bo problem nie dotyczy tylko
    OS.

  • 5. Data: 2012-01-12 15:46:37
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 12/01/2012 15:24, rageofhonor wrote:

> [...]
    > Przy skanowaniu jednym programem z Hiens Boot CD zawiesił się na
    > ostatniej 1:44 minucie testu na stres pamięci.

    Zacznij od prostej rzeczy - wywal którąś kość pamięci, najlepiej ze
    dwie. No i testuj.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-01-12 16:38:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rageofhonor napisa?(a):

    > To jest problem szprzętowy a nie softwarerowy. Bo problem nie dotyczy tylko
    > OS.

    http://support.microsoft.com/kb/326679/pl

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 7. Data: 2012-01-12 18:22:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 16:24:07 +0100, rageofhonor napisał(a):

    > Płyta Gigabyte GA-MA69G-S3H
    > Po błędzie komp nie zawsze chce wstać. Pojawiły się nawet kreseczki poziome
    > na ekranie w trakcie startu i nie pełne okno powitalne biosu.

    Nie od rzeczy będzie podmienić grafę, artefakty mogą sygnalizowac jakiś z
    nią problem. No i odłącz wszystko co absolutnie niezbędne. Zacznij też od 1
    modułu pamięci.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2012-01-12 21:24:47
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 12.1.2012, rageofhonor napisał(a):

    > Pobyt w serwisie nic nie dał. Komputer dostał gruntowne czyszczenie i
    > wymianę zasialacza. Jednak trakcie skanowania na wirusy nowu sie zawiesił.
> [...]

    Co na to serwisanci?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 9. Data: 2012-01-12 21:27:00
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-01-12 22:24, Michal Lukasik pisze:

    > Co na to serwisanci?

    "Panie - trza cały komp wymienić bo to źle wszytko działa" ;)

    wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać, a wiedza "serwisantów"
    to czasem mnie przeraża ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 10. Data: 2012-01-12 23:57:41
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co na to serwisanci?

    Ze prawdopodobnie to była wina zasilacza i zawalonego radiatora że teraz
    powinno nie być problemów. Jak widać problem nie do końca rozwiązany.