  • Data: 2010-05-29 16:11:14
    Temat: Re: Problemy z oponami niskoprofiliowymi
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olek wrote:

    > normalnie Urban Legends

    Całkiem możliwe, że tak jest, ale ja się nie znam. Poprosił mnie, abym opuścil
    pomieszczenie, sam pompował zza ścianki oszklonej. Najwazniejsze ze się udało.
    Jedna zaskoczyła przy 6,5atm, najoporniejsza aż przy 8atm :) Mówił, ze były
    bardzo twarde i tylko raz w zyciu miał taki przypadek. Miał dwie maszyny, jedna
    daje maks 4atm, druga az 20atm.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!