eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingProśba o nakierowanie na właściwy algorytm (Drzewo, hierarchia, historia) › Re: Prośba o nakierowanie na właściwy algorytm (Drzewo, hierarchia, historia)
  • Data: 2009-01-06 20:05:31
    Temat: Re: Prośba o nakierowanie na właściwy algorytm (Drzewo, hierarchia, historia)
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    James Blond pisze:
    > (ciach)
    > LDAP wydaje się świetnym pomysłem ... i też go rozważałem ale
    > problemem może się okazać to że reszta danych jest w bazie
    > relacyjnej ... i do z tej bazy będzie większość zapytań o
    > strukturę ...
    Sam nie używałem, ale widocznie nie jesteś odosobniony w potrzebach
    skoro ktoś robi drivery ODBC do LDAP-a (Np. Novell). Jednak łatwiej
    dostać się do danych po standardowcyh protokołach niż wynalazkami, np.
    kwerendami sql o długości dwóch ekranów.
    > więc obawiam się niestety że muszę zaimplementować to na "płaskich
    > strukturach"
    >
    > troszku "poradziliśmy" w firmie...
    Gadałem kiedyś z gościem który 'radził' sobie ulepszając z czasem
    SQL-ową implementację drzewa tag go ulepszył, ze wynalazł 'prawie
    ldap-a' tyle że się orobił i nie uzyskał tej jakości

    Z innej strony backendem pod niektóre serwery LDAP bywa SQL (rzadko bo
    może chodzić o wydajność?). Sprawdź, co ma pod spodem Apache Directory
    (nie pamietam)