-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeder.erje.net!multikabel.net!newsfeed20.mu
ltikabel.net!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!p17g2000vbe.googl
egroups.com!not-for-mail
From: Bartosz Paciorek <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Prosty telefon a ponad 1000 wpisów w książce kontaktów.
Date: Sun, 16 May 2010 15:09:09 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 23
Message-ID: <0...@p...googlegroups.com>
References: <6...@q...googlegroups.com>
<1...@b...poznan.pl> <op.vctir1yu13q3bq@piotr-asus>
NNTP-Posting-Host: 83.15.251.57
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1274047749 7551 127.0.0.1 (16 May 2010 22:09:09 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 22:09:09 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: p17g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=83.15.251.57;
posting-account=Kj68tgoAAAA0pnS3jUb4QDwprl9Nqh-s
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993628
[ ukryj nagłówki ]
> BTW.
> Ja to się dziwie, jak można mieć ponad 1000 kontaktów... Chociaż. Ja
> zawsze miałem telefon służbowy (etat), a jak tak policzyć i wsadzić to w
> jedno i dołożyć jeszcze np swoich klientów gdy prowadzi się działalność
> gospod., później różne kina, pralnie, baseny, etc. To może i by wyszło..
No niestety da się... jak się zostawia w pamięci Taxi w miastach gdzie
się z nich korzystało i hotele i restauracje jak były Ok, wszystkich
współpracowników, kontrahentów itp/itd bo jak potem telefon dzwoni to
się wie kto- a bywają takie profesje, gdzie klient może po 2-3 latach
zadzwonić, a wtedy jego szybkie rozpoznanie dużo daje.
Oczywiście przy takiej masie informacji musi być to usystematyzowane i
odpowiednio pooznaczane, żeby się w tym nie pogubić. Do tego
odpowiednie priorytety przydzielone i można z jednym numerem i
telefonem spokojnie i w dni robocze i wolne sobie poradzić.
:-)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.10 05:33 Dominik & Co
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-22 Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- 2025-07-22 Thunderbird i dysk...
- 2025-07-22 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-07-22 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-07-22 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-07-22 Warszawa => Sales Assistant and Customer Development Specialist <=
- 2025-07-22 antyfaszystka
- 2025-07-22 W ogóle nie widać...
- 2025-07-22 I znowu inżynierowie i inżynierzy...