  • 1. Data: 2019-03-30 11:31:22
    Temat: Przegląd a wpis do DR
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Wiadomość dla zainteresowanych - sprawa się wyjaśniła - w sumie nic się
    pod względem konieczności wymiany DR nie zmieniło, - nadal właściciel ma
    obowiązek go wymienić gdy brakuje miejsca na nowe wpisy o przeglądzie.

  • 2. Data: 2019-03-30 12:33:00
    Temat: Re: Przegląd a wpis do DR
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    względem konieczności
    > wymiany DR nie zmieniło, - nadal właściciel ma obowiązek go wymienić gdy brakuje

    A czego dotyczyły wątpliwości?
    Jestem akurat w takiej sytuacji, że nie ma już miejsca na kolejny wpis.
    Podczas ostatniego przeglądu poinformowano mnie, że przy kolejnym
    terminie mam wpierw przyjechać na przegląd, a dopiero potem do urzędu
    po nowy dowód rejestracyjny. Tak jest nadal?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2019-03-30 12:43:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

    > Wiadomość dla zainteresowanych - sprawa się wyjaśniła - w sumie nic się
    > pod względem konieczności wymiany DR nie zmieniło, - nadal właściciel ma
    > obowiązek go wymienić gdy brakuje miejsca na nowe wpisy o przeglądzie.

    Możesz podać podstawę prawną?

  • 4. Data: 2019-03-30 13:28:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 12:33, Jacek pisze:

> [...]
    > terminie mam wpierw przyjechać na przegląd, a dopiero potem do urzędu
    > po nowy dowód rejestracyjny. Tak jest nadal?

    Że niby jak wprowadzono CEPIK i zwolniono kierowców z obowiązku
    posiadanie przy sobie DR to wpisy nim nie maja znaczenia.

    Natomiast mnie dzisiaj po przeglądzie powiadomiono że mam trzydzieści
    dni na wymianę DR.

  • 5. Data: 2019-03-30 13:29:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 12:43, kk pisze:

    > Możesz podać podstawę prawną?

    Jest podana na zaświadczeniu o przeglądzie -  Dz.U..2106.1260 z późn.
    zm. Art78.2. - "Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany
    zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o zmianie stanu
    faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w d.r.".

  • 6. Data: 2019-03-30 13:30:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > terminie mam wpierw przyjechać na przegląd, a dopiero potem do urzędu
    > po nowy dowód rejestracyjny. Tak jest nadal?

    Już od dwóch przeglądów dostaję wydruk na kartce oraz pouczenie, iż w
    przeciągu miesiąca powinienem zgłosić się do urzędu celem wymiany DR.
    U mnie ten problem, że w macierzysty urząd mam kilkaset kilometrów
    dalej. Jak pytałem się po urzędach lokalnych (tam, gdzie akurat byłem),
    to otrzymywałem wzajemnie sprzeczne informacje.

    Czy ktoś wie, jak wymienić DR w obcym urzędzie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2019-03-30 14:06:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 13:28, Trybun wrote:

> [...]
    > posiadanie przy sobie DR to wpisy nim nie maja znaczenia.
    >
    > Natomiast mnie dzisiaj po przeglądzie powiadomiono że mam trzydzieści

    Po rygorem?
    W celu?

  • 8. Data: 2019-03-30 14:08:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 13:29, Trybun wrote:

> [...]
    > zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o zmianie stanu
    > faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w d.r.".

    To starostę zamierzasz zawiadamiać?

  • 9. Data: 2019-03-30 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    > Że niby jak wprowadzono CEPIK i zwolniono kierowców z obowiązku
    > posiadanie przy sobie DR to wpisy nim nie maja znaczenia.
    >
    > Natomiast mnie dzisiaj po przeglądzie powiadomiono że mam
    > trzydzieści dni na wymianę DR.

    I uwierzyłes na słowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 10. Data: 2019-03-31 12:05:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 14:06, kk pisze:

    > Po rygorem?
    > W celu?

    Próbujesz usprawiedliwiać zagrania władzy która nie widzi nic złego w
    karaniu sklerotyków za ich przypadłość. Tak że proponuję nie doszukiwać
    się jakiejkolwiek logiki w zagraniach tych szumowin.