-
Data: 2015-01-06 01:46:37
Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Mon, 5 Jan 2015 14:26:03 +0100, J.F. napisał(a):
> Dnia Mon, 5 Jan 2015 01:31:49 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Sun, 4 Jan 2015 21:34:51 +0100, J.F. napisał(a):
>>> Owszem, jak kto kupuje nowy i zamierza sprzedac po 150kkm, to raczej
>>> sie nie dowie ile kosztuje, ale nabywca to juz powinien sie dowiedziec
>>> :-)
>>
>> Takie coś znalazłem to 1.8 TFSI z DSG:
>> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3215351
533171-602_0001_00-zestaw-sprzegla-dwutarczowego-z-l
ozyskiem-wyc.html
>>
>> Jak na ilość części wydaje się bardzo tanie :)
>
> 1500 zl to porownywalnie do innych sprzegiel :-)
> Ale - wychodzimy o poziom wyzej i wchodzimy w kategorie dwutarczowe
> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/oferta/1,0,Zesta
w-sprzegla-dwutarczowego-z-lozyskiem-wyc.,scr_dTree/
100001,101275,101276,938538,300107/
>
> Pojawia sie
> LUK 602 0002 00 do 1.6TDi 1591 zl
> LUK 602 0001 00 do 1.8TFSI 1552 zl
> LUK 602 0005 00 5269zl, do Renault Captur, megane, scenic
>
> otwieramy to ostanie
Też bym sobie nie wyrabiał zdania na temat cen na podstawie najwyższej ceny
z cennika.
Tam się czasami różne dziwne rzeczy znajdują.
Raczej powiedziałbym że ten ceny przeważające (w granicach 1500-2000zł) to
będzie realny koszt kompletu sprzęgła.
Natomiast owszem, z powodu niewielkiej popularności zagadnienia może się
okazać że tu i teraz dostępne jest tylko coś co kosztuje 5000zł, nikt nie
wie dlaczego, ale jak chcesz to tyle musisz zapłacić.
> P.S. W broszurce opisana pobieznie konstrukcja skrzyni, nic nowego ...
> i nadal nie wiem jak male predkosci zapewniaja.
> Silownik daje mala sile ?
Jakoś tak to działa.
Jeździłem Citroenem C2 ze skrzynią zautomatyzowaną (czyli klasyczna
skrzynia, tylko sterowanie wybierakiem i sprzęgłem elektroniczne) no i bez
problemu dawało się kulać z dowolnie małą prędkością czy wskakiwać na
krawężniki.
O ile biegi zmieniało koszmarnie (zwłaszcza gubienie się przy redukcjach),
to akurat to turlania się po parkingu fajna sprawa.
Rozbujać auta by się chyba tylko nie dało, bo zmiana z R na D, możliwa
tylko po zatrzymaniu auta, trzymając nogę na hamulcu.
Ale w takim dwusprzęgłowym, to może by się dało nawet specjalny tryb
bujania zaprogramować? Na jednym wałku R, na drugim najniższy do przodu (1
albo 2) i bujać można idealnie tymi sprzęgłami.
> P.S. W odroznieniu od zwyklych sprzegiel, tam stale pracuje ktores z
> lozysk dociskowych i dzwigienek. No ale jesli lozyska w skrzyni
> wytrzymuja, to czemu w sprzeglach mialy by nie wytrzymac...
W skrzyni mają dużo lepsze smarowanie.
Chociaż z drugiej strony skoro łożyska w kołach wytrzymują, to i dociskowe
też powinno.
Kwestia dobrania parametrów :)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.15 08:14 MadMan
- 06.01.15 11:18 Trybun
- 06.01.15 12:05 re
- 06.01.15 12:40 cef
- 06.01.15 16:57 MadMan
- 06.01.15 17:52 re
- 06.01.15 18:19 MadMan
- 06.01.15 21:06 Grzegorz Tomczyk
- 07.01.15 02:11 RadoslawF
- 07.01.15 08:52 J.F.
- 07.01.15 22:52 cef
- 07.01.15 23:29 re
- 07.01.15 23:31 re
- 08.01.15 02:08 RadoslawF
- 08.01.15 02:34 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=