-
Data: 2010-10-25 01:37:22
Temat: Re: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-10-23 16:32, z pisze:
> Tomasz Pyra pisze:
>
>> Natomiast największy koszt operacji to raczej wycinanie i
>> dopasowywanie fragmentów do siebie - żeby to zrobić ładnie trzeba
>> poświęcić na to sporo pracy i przy usłudze oklejania chyba to kosztuje
>> najwięcej.
>>
>
> Hm...
> Powiedzmy że mam ploter tnący (tu problem bo chyba nie szerszy niż 60
> cm) program komputerowy na którym sobie zaprojektuję wycinanie tak żeby
> zmarnować jak najmniej materiału, trochę cierpliwości i dokładności i
> mogę zacząć robić to zawodowo :-) (jeszcze jeden fach do kompletu -
> masakra)
Sądzę że żeby zrobić użytek z plotera musiałbyś mieć bardzo dokładne
wzory do wycięcia.
Wykonanie takich wzorów pewnie byłoby opłacalne gdybyś do oklejenia miał
jakąś tam ilość identycznych samochodów.
Mając do oklejenia jeden, raczej należy wyciąć folię mniej-więcej,
przykleić i dopiero docinać precyzyjnie krawędzie już na samochodzie.
Ewentualnie na ploterze możesz sobie wyciąć jakieś wzorki, litery czy
inne cuda które chciałbyś mieć na samochodzie.
> PS. Czy normalnie łączy się kawałki folii (np. maska) czy robi się to z
> jednego kawałka folii?
Zależy od stopnia skomplikowania elementu.
Typową maskę myślę że spokojnie można z jednego kawałka folii.
A jakieś cięcia to raczej w przypadku elementów o skomplikowanym
kształcie - np. wystające zderzaki czy inne takie mocno powyginane gdzie
nie naciągniesz folii równo na taki kształt.
Do tego zostanie Ci trochę elementów które IMO i tak trzeba będzie
polakierować - jakieś kratki grilla, klamki i różne inne wystające
elementy o skomplikowanym kształcie których nie okleisz.
Tyle że takie elementy chyba zawsze łatwo wymontować do lakierowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.10 00:49 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=