  • Data: 2021-04-07 16:35:27
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.07 o 15:21, heby pisze:

    > Napisałeś ręcznie coś podobnego do ntfs-3g? Wow. To sorry. Możesz mieć
    > rację we wszystkim, jesteś moim idolem. I to wszystko w OpenPascalu?

    Nie podobnego do ntfs-3g (i pozostałych elementow ktore wymienilem) ale
    wykorzystując wiedze na podstawie analizy zródeł a to różnica

    A podobne rozwiązanie do Twojego tylko ja nie oznaczam że coś jest
    plikiem czy katalogiem

    wspomniałeś w drugiej odnodze tego wątku cytując "Może podpowiem:
    powiększ środkowy plik o bajt."

    Ja go właśnie tak powiekszam nawet o kilka dziesiąt mega i moge również
    zmiejszać ale ty nadal tego nie czaisz - znam doklładnie co chce tam
    wstawić a nie tak jak u ciebie odp że to "plik" mowiąc plik to akurat
    nic nie mowi. Twierdzisz że podałeś kilkadziesiąt razy w swoich postach
    co to ma być - nie podałeś ani razu. Tak samo nie wspomniałeś o api na
    które się powołujesz że jest niby w glownym w poście.

    A gdzie ja napisałem że w Object Pascalu to po pierwsze. Masz jakieś
    urojenia - lub co najmniej problem z czytaniem ale to już zauważyłem dawno

    Podsumowując życzę powodzenia bo nie da się rozmawiać konkretnie nie
    udzielając odpowiedzi na pytania. Nie tylko ja to zauważyłem tutaj ale
    mniejsza o to

    Pozdrawiam
    J-23