eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii) › Re: Przestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii)
  • Data: 2009-05-27 11:11:10
    Temat: Re: Przestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii)
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4a1cfc46$1@news.home.net.pl...

    > Hej,
    > Jakiegos pecha masz - Epson nie robi złych tuszy, nawet zamienniki tylu
    > problemów nie sprawiają...
    > - czy jestes pewny, że nic się nie stało z drukarką, nie jest
    > uszkodzona?
    > - może tusze były baaaardzo źle przechowywane? (chodzi mi o
    > dystrybutora/sklep); trochę "przymrozków" tej zimy było i nawet
    > elektronika drukarki lepiej znosi niskie temperatury, niż tusze.

    Powiem tak... jak dla mnie konkretnie ten model to masakra i nawet nie tylko
    z problemow opisanych ze zla jakoscia drukowania, ale np: kwestia
    oddzielnych tuszy gdzie jezeli skonczy sie jakikolwiek kolor to nie mozesz
    drukowac w czerni itp.

    Bardzo duzo osob narzeka na nowe Epsony, nie mozna w nich zastosowac
    softowych reseterow pojemnosci cartrigy (za nowe modele) tak wiec drukarka
    po 15 cyklach czyszczenia twierdzi ze oryginalne pojemniki z tuszem jakie
    wlozylem juz sa puste (pomimo ze maja zapewne jakies 80% tuszu w sobie)...
    chip jest uszkadzany przez drukarke takze sprzetowym reseterem nie uratujesz
    ich zawartosci bo sa bezuzyteczne. W oryginalnych pojemnikach pozostaje
    jakies 10-30% niewykorzystanego tuszu... przy normalnym uzytkowaniu (czytaj
    nie wylaczaj i wlaczaj drukarke bo bedzie wykonywac manewr czyszczenia,
    ktory wedlug softu drukarki wcina jakies ~8% tuszu z kazdego pojemnika...)

    --
    doom3