  • 1. Data: 2012-05-10 15:20:54
    Temat: Re: Przewodnik po Polsce dla motocyklistów
    Od: zuk <marcinzukowski@_NOSPAM_Op.pl>

    Witam!
    Piszę aktualnie pracę licencjacką i chciałbym w niej zawrzeć po 3
    najciekawsze trasy w Polsce i Europie. Mógłbym prosić o zaproponowanie i
    krótkie opisanie jakiś tras? Myślę, że będzie Pan wiedział najlepiej co mi
    polecić. Proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam, Marcin!

  • 2. Data: 2012-05-10 15:53:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-10 15:20, zuk pisze:
> [...]
    > krótkie opisanie jakiś tras? Myślę, że będzie Pan wiedział najlepiej co
    > mi polecić. Proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuję.

    Praca licencjacka opisująca trasy? Co to za kierunek studiów?

  • 3. Data: 2012-05-10 16:41:12
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 10.05.2012 15:53, Marcin N pisze:

    > Praca licencjacka opisująca trasy? Co to za kierunek studiów?

    taki dla ludzi z refleksem. Jakies 4 lata spóźnienia :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-05-10 18:44:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-10 15:20, zuk pisze:
    > Mógłbym prosić o zaproponowanie i krótkie opisanie jakiś tras?

    Lipowa -> Nowy Janow. Zaebista trasa, piekne widoki, zamki, ostance,
    male sklepiki po drodze. Ino trza uwazac na rowy melioracyjne kolo Radomska.

    W europie to adriatycka i od podgorice na pln wschod

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-05-10 22:43:12
    Od: PMG <p...@p...pl>

    > W europie to adriatycka i od podgorice na pln wschod

    Prawie klasyka ;-) Moja kolejność to:

    1. Grandes Alpes;
    2. Jadranka właśnie;
    3. Tranfogaraska;

  • 6. Data: 2012-05-10 23:58:09
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "PMG" <p...@p...pl> napisał

    > 3. Tranfogaraska;

    Co to za mania z tą trasą Transfogarską? Nie pojmę tego nigdy.
    Rozumiem kiedyś, gdy trudno było pojechać np w Alpy.
    Ale teraz? Toż to porażka w porównaniu z każdą przełęczą Alpejską.
    Nawierzchnia do dupy, widoki takie sobie, zasyfiony zalew...
    Jak się to ma do np. drogi Troli w Norwegii?
    Jak pięść do nosa.
    Tak się niestety składa, że jak ktoś wypuści się od nas w Alpy,
    to jedzie na jedynie słuszną przełęcz w Austrii a potem prosto
    do Chorwacji :) Ludzie nie wiedzą co tracą. Mekką motocyklistów
    jest Szwajcaria! Furkapass, Albula, Sankt Gottardo Pass, Simplon,
    Oberalp itd...Szwajcaria to jedna wielka super trasa.
    A Austria to nie jest tylko Grossglockner :]
    No, ale trzeba dupę trochę ruszyć...

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2012-05-11 00:31:04
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-05-10 23:58, Hinek pisze:

    > Co to za mania z tą trasą Transfogarską? Nie pojmę tego nigdy.
    > Rozumiem kiedyś, gdy trudno było pojechać np w Alpy.

    Skoro się wypowiadasz to na pewno sam tam byłeś. Ciekawe co Cie do tego
    skłoniło? :-)

    W moim wypadku to pewnie jest syndrom "pierwszego razu". Pierwsza
    wycieczka zagraniczna i przy okazji pyknęliśmy Tranalpine w czasach
    kiedy nikt o asfalcie nie myślał. I takie mi wrażenia zostały.

    Co do reszty to podałem swoje typy tzn tam gdzie byłem, a wszędzie nie
    byłem, nawet na Grossglockner ;-)

  • 8. Data: 2012-05-11 01:30:54
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Hinek" ...

    > Ale teraz? Toż to porażka w porównaniu z każdą przełęczą Alpejską.

    :-)

    > Szwajcaria to jedna wielka super trasa.

    Oj, nie.
    Szwajcarskie sa zbyt surowe.
    Ja polecam Dolomity.

    PS:
    Ewentualnie cos na cieplo: Sierra Nevada albo Pindos.

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2012-05-12 14:34:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Polecam stronę Konrada,jeździ powoli ale czasem bardzo daleko i
    wynajduje masę fajnych obiektów.
    http://www.konrad-mw.home.pl/

    --
    Tomek