  • 1. Data: 2012-05-10 15:07:26
    Temat: Yamaha FZ 750 2 lata nie odpalana ?
    Od: kamil541 <kamil541@_NOSPAM_op.pl>

    Witam Jestem Nowy W Tych Sprawach I Mam Pytanko Do Was ! ..

    Otóż Mam Do kupienia Yamaha FZ 750 z 1991r która była postawio0na na
    chodzie i około dwuch lat nie była wcale odpalana ?
    czy cos musze sprawdzić przed Odpaleniem Jej ?
    Liczę Na Waszą Pomoc Z Góry Dzięki

  • 2. Data: 2012-05-10 17:08:53
    Temat: Re: Yamaha FZ 750 2 lata nie odpalana ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-10 15:07, kamil541 pisze:
> [...]
    > chodzie i około dwuch lat nie była wcale odpalana ?
    > czy cos musze sprawdzić przed Odpaleniem Jej ?

    Sprawdz czy ma olej i paliwo i odpalaj.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-05-22 14:06:44
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-05-10 17:08, Kuczu pisze:

    > Sprawdz czy ma olej i paliwo i odpalaj.

    A nie chce Kto tanio całej sprawnej, trochę zaniedbanej, ale bez
    przesady, kupić ??

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek