  • 1. Data: 2022-12-16 16:11:14
    Temat: Punkty...
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalic>

    Taka refleksja:

    1. dlaczego karne?
    - jakiś psychologiczny nacisk na "przestępców"?

    2. dostałem w lipcu 2022 za +60 całe 10 (i 2kPLN) - zwykle polowanie na DK
    dwujezdniowej z dwoma pasami w każdym kierunku (czyli 100, ale przed
    skrzyżowaniem ze światłami 50...

    3. kurs 10 września 2022 zbijający 6, fajny, dało się z policjantem pogadać,
    pewne kwestie doprecyzowć :)

    4. I tak sobie sprawdzałem liczbę punktów w mObywatelu...
    Cały czas 10 do 14 grudnia 2022...

    5. Na

    Napisalem przez epuap 14.12.22 dzażalenie, że ciągle mam 10...

    6. I nagle mam 4 dzisiaj, a odpowiedź, że to nie wina komendanta, bo nie on
    za systemy odpowiada...

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2022-12-17 01:29:25
    Temat: Re: Punkty...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.12.2022 o 16:11, To.Ja pisze:
    > Taka refleksja:
    >
    > 1. dlaczego karne?
    > - jakiś psychologiczny nacisk na "przestępców"?

    Kultura prawna rodem ze starożytnego Rzymu i Grecji.

    > 2. dostałem w lipcu 2022 za +60 całe 10 (i 2kPLN) - zwykle polowanie na DK
    > dwujezdniowej z dwoma pasami w każdym kierunku (czyli 100, ale przed
    > skrzyżowaniem ze światłami 50...

    Brawo :-) Takich kierowców nam potrzeba :-)

    Tzn ja uważam, że należy zwalniać, ale ... nie za mało, nie za dużo a w
    sam raz.

    > 3. kurs 10 września 2022 zbijający 6, fajny, dało się z policjantem pogadać,
    > pewne kwestie doprecyzowć :)

    Ale Ty jesteś frajer :-)

> [...]
    >
    > Napisalem przez epuap 14.12.22 dzażalenie, że ciągle mam 10...
    >

    > 6. I nagle mam 4 dzisiaj, a odpowiedź, że to nie wina komendanta, bo nie on

    Tak tak, a brak powtórnego awiza nie jest problemem dla sądu bo "sąd nie
    wie jak (nie) działa poczta". I przecież sprawa awiz jest powszechna od
    lat a nie dzisiaj i tylko moja i tylko na mojej poczcie. A to się
    jeb..my w nazwisku i wydamy wyrok na zmyślone. 20 lat temu też tak było.
    Mijają lata a o elektronicznym systemie dostępu do akt czytam, że robią.
    No ale mogę przyjść osobiście. Dobrze, że mi już łaskawie pozwalają
    samodzielnie zrobić kopię. Jak kiedyś byłem to sekretarka dała mi papier
    i powiedziała, że mogę sobie "odpisać" ale zdjęcia nie mogę, bo taki
    przepis jest, że można zrobić odpis. Jak zakwestionowałem to wszystkim
    umożliwiono. Ja szary człowieczek a nie ten urzędnik, który od tego
    jest. Ale ten dostęp to ... jak z daleka przyjedziesz to "nie w dzień
    procesu". Na rozprawie nie, przed nie. To niby kiedy mam się z aktami
    zapoznawać? Moje prawo a nie prawo urzędnika decydować o ograniczaniu
    mi. Wszędzie ten sam poziom niekompetencji.

  • 3. Data: 2022-12-17 14:39:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-12-17 o 01:29, ii pisze:

> [...]
    > lat a nie dzisiaj i tylko moja i tylko na mojej poczcie. A to się
    > jeb..my w nazwisku i wydamy wyrok na zmyślone. 20 lat temu też tak było.

    Przekręcenie nazwiska to jest podstawowa metoda, żeby obywatela
    "zdyscyplinować". Mamy delikwenta, któremu chcemy dać do myślenia,
    wysyłamy mu poleconym wezwanie z literówką w nazwisku. Poczta wezwania
    nie wydaje, przysyłamy drugie, poczta nie wydaje i zwraca z adnotacją,
    że zgłosił się taki to a taki o nazwisku podobnym, mieszkający pod tym
    adresem. Po paru dniach o 6 rano łomotanie do drzwi i dwóch barczystych
    z kajdankami wparowuje, na dołek na 24 za uporczywe niestawiennictwo :-)

  • 4. Data: 2022-12-17 14:56:39
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    ii w
    > Brawo :-) Takich kierowców nam potrzeba :-)
    Jesteś w mylnym błędzie -- jakieś 3 lata wcześnie (pisałem tu), za
    niezatrzymanie się na stopie dostałem 10 i 1 pkt, choć chcieli wcisnąć dużo
    więcej...

    > Tzn ja uważam, że należy zwalniać, ale ... nie za mało, nie za dużo a w
    > sam raz.
    Zwykłe zagadanie się z pasażerem, i niespodziewane ograniczenie do 50na DK
    dwujezdniowej ze światami

    > Ale Ty jesteś frajer :-)

    Dajesz dowód frajera, albo postaram się cię dojechać -- ośle "ii"

    [ciach]
    --
    Tomasz