  • 1. Data: 2023-06-29 22:47:37
    Temat: RPi i wysyłanie temperatury w sieci
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Witam ponownie,
    w celach edukacyjnych, syn chce wysyłać odczytaną temperaturę z czujnika 18B20 z RPi
    na komputer w tej samej sieci.
    Na komputerze jest uruchomiony serwer, na którym jest API zrobione w Django.

    Link do repozytorium na Githubie:
    https://github.com/Piotrexx/Raspberry-Pi-and-Djnago-
    Project

    RPi odczytuje temperaturę z 18B20 ale problem jest z POSTowaniem danych do API i
    zapisywaniu danych w bazie danych (używa SQLite).

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2023-06-29 23:25:38
    Temat: Re: RPi i wysyłanie temperatury w sieci
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/06/2023 21:47, pytający wrote:
> [...]
    >
    > RPi odczytuje temperaturę z 18B20 ale problem jest z POSTowaniem danych do API i
    zapisywaniu danych w bazie danych (używa SQLite).

    w backend/settings.py
    dodaj:

    APPEND_SLASH=False

    i upewnij się że ALLOWED_HOSTS masz adres IP RaspberryPi

  • 3. Data: 2023-06-29 23:43:06
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/06/2023 22:25, Cezar wrote:

    Project

    > w backend/settings.py
    > dodaj:
    >
    > APPEND_SLASH=False
    >
    > i upewnij się że ALLOWED_HOSTS masz adres IP RaspberryPi

    chyba jeszcze w main.py na RPI, do URL tez trzeba dodac /

    c.

  • 4. Data: 2023-06-29 23:51:22
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 29 czerwca 2023 o 23:44:41 UTC+2 Cezar napisał(a):

    Project

    > chyba jeszcze w main.py na RPI, do URL tez trzeba dodac /
    >
    > c.

    Poprawki wprowadzone ale nadal nie działa.

    pytający

  • 5. Data: 2023-06-30 00:02:03
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/06/2023 22:51, pytający wrote:

    Project

    > Poprawki wprowadzone ale nadal nie działa.
    >
    > pytający

    mozesz zdefiniować "nie działa"?
    ja właśnie uruchomiłem i "mi działa"

    c.

  • 6. Data: 2023-06-30 00:23:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Cezar napisał:

    > mozesz zdefiniować "nie działa"?

    SOU#1

    > ja właśnie uruchomiłem i "mi działa"

    SOA#1

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2023-06-30 10:29:05
    Od: pytający <r...@p...fm>

    piątek, 30 czerwca 2023 o 00:02:05 UTC+2 Cezar napisał(a):

    Project

    > mozesz zdefiniować "nie działa"?
    > ja właśnie uruchomiłem i "mi działa"
    >
    > c.
    Podczas działania skryptu na RPi w konsoli wyświetla się error HTTPConnectionPool,
    dane się nie wysyłają.

  • 8. Data: 2023-06-30 12:27:38
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 30/06/2023 09:29, pytający wrote:

    Project

    > Podczas działania skryptu na RPi w konsoli wyświetla się error HTTPConnectionPool,
    dane się nie wysyłają.

    podaj wszystko co wypluwa

    c.

  • 9. Data: 2023-06-30 13:47:57
    Od: pytający <r...@p...fm>

    piątek, 30 czerwca 2023 o 12:27:40 UTC+2 Cezar napisał(a):

    Project

    HTTPConnectionPool, dane się nie wysyłają.
    > podaj wszystko co wypluwa
    >
    > c.
    Taki wyskakuje error: HTTPConnectionPool(host='192.168.0.24', port=8000): Max retries
    exceeded with url: /api/temperature/ (Caused by
    NewConnectionError('<urllib3.connection.HTTPConnecti
    on object at 0xf6addf28>: Failed to establish a new connection: [Errno 110]
    Connection timed out'))

  • 10. Data: 2023-06-30 13:51:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 30 czerwca 2023 o 13:47:59 UTC+2 pytający napisał(a):

> [...]
    NewConnectionError('<urllib3.connection.HTTPConnecti
    on object at 0xf6addf28>: Failed to establish a new connection: [Errno 110]

    Ładne.
    A ping 192.168.0.24 na RPi działa?
    Sporo jeszcze zostało tych "celów edukacyjnych".
    Ale jakie to niesprawiedliwe, tamten komputer na pewno działa z "całym internetem", a
    ten RPi nie chce.