  • Data: 2009-01-11 03:50:46
    Temat: Re: Rawy z D3x
    Od: Valwit <l...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:
    > przypominam, że zanim się święcie obrazisz,

    nie obrazam sie, nie mam o co.

    > rzucisz plonkami i podonymi

    nie mam zamiaru

    > to ciągle nie przeprosiłeś z wyżej,

    nie widze za co mialbym przepraszac. watek - caly - kazdy widzi. glupoty
    jakie piszesz, wolty jakie wyczyniasz, sposob jaki sie gubisz przy
    dluzszych tekstach i nawet wlasnych cytatach rowiez.

    moje zdanie o tobie zachowam dla siebie, nie chce zeby ci zylka albo
    honor pekly.

    > ani też nie podałeś jakiegokolwiek faktu o który Cię prosiłem.

    z tego prostego powodu ze nie potrafiles uzasadnic rzeczowo nic o czym
    mowiles, praktycznie od pierwszego twojego postu.

    im dalej sie pograzales, tym bardziej kombinowales, zaczales sie czepiac
    jezyka i pisowni, zaczales sie swiecie obrazac ze niby cos ci wmawiam a
    co ci sie ubzduralo sie na skutek zapominania po 4 linijkach co bylo w
    pierwszej. prowadzisz dyskusje na podstawie tego co widzisz w cytace,
    bez najmniejszego zastanowienia sie czy to przypadkiem nie jest twoj
    wlasny cytat. zaczynasz mnie posadzac o szerzenie twoich wlasnych
    idiotyzmow i wytykac mi bledy wynikajace bezposrednio z twoich glupot.
    dochadzac to totalnego absurdu sugerujesz ze mnie przylapales na bledzie
    i chcesz zebym sie do tych bledow przyznal, nie zauwazajac ze owe bledy
    sa prosta konsekwencja twoich durnych zalozen wedle zasady:

    1 - ja podaje przyklad
    2 - ty nie rozumiesz o co chodzi
    3 - ja upraszczam przyklad
    4 - ty tworzysz podwatek bo skojarzyles cos bez zrozumienia przykladu i
    natychmiast musisz mi pokazac ze sie myle bo przeciez "kazdy wie" lub
    "ty nie sadzisz ze" albo cos ci sie wydaje wiec najpewniej tak wlasnie jest
    5 - ja jeszcze dalej upraszczam przyklad i jednoczesnie probuje ci
    wyjasnic glupote podwatku.
    6 - ty znowy tworzysz kolejny podwatek gdzie czepiasz sie uproszczenia,
    bo przeciez bedzie niedokladnie, nie da sie w domu, nikt inny tak nie
    robi itp dyrdymaly, oraz wracasz do linijki 4

    2-3 iteracje pozniej ja zaczynam ignorowac podwatki w ktrych zaczynasz
    pisac dokladnie to samo co napisales juz wczesniej oraz nie odpowiadam
    na pytanie na ktre odpowidzialem juz wczesniej

    tobie zaczyna sie calkowicie kaszanic co kto mowi, oraz co sam
    napisales. w obrebie jednego postu potrafisz wyrazic calkowicie
    sprzeczne ze soba zdania na jeden i ten sam temat, co wiecej: rzadasz
    ode mnie dowodow na poparcie swojej wlasnej tezy, ktorej sam juz
    zdazyles 2x niezaleznie od siebie zaprzeczyc

    w tej sytuacji dalsza dyskusja z toba nie ma wiekszego sensu, gadajac z
    kotem osiagne taki sam efekt, przy czym nie bede marnowal godziny na
    przebrniecie przez to co napisales.

    i dlatego do spelnienia warunku o ktorym napisalem na poczatku mojego
    poprzedniego postu ten watek uwazam za zamkniety.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997