  • 31. Data: 2013-07-11 18:39:46
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:51dedf56$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nic nie jest policzone, bo ona się nie zmienia chyba z 10 lat, paliwo od
    > tego czasu podrożało minimum dwukrotnie.

    Ostatnia zmiana była 3-4 lata temu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2013-07-11 18:43:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:krmn5l$cgr$...@n...news.atman.pl...

    .pl...

    > Ostatnia zmiana była 3-4 lata temu.

    Przypomnisz o ile w %?

  • 33. Data: 2013-07-11 19:00:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-11 18:36, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Zazwyczaj jej mało ma od samego początku, więc nie ma co tracić.
    > Ja już zaczynam cierpieć musząc wsiadać do auta 6 letniego, zwłaszcza
    > jak się trochę gdzieś przejadę młodszym.
    > Choćby i było dwie klasy niżej.

    Kwestia gustu jeden woli nówkę nawet z litrowym trzy cylindrowym
    silniczkiem niż sześciolatka z fajnym dużym i niskoobrotowym
    silnikiem.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2013-07-11 19:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...fm.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tylko jeśli w trakcie tej przejażdżki stracisz zniżki.

    TEj konkretney - tak.
    Ale ogólnie to jest koszt ponoszony na rzecz każdej przejazdzki.
    Wiec powienie być moim zdaniem wliczony, jeżeli chcemy oszacować całość
    kosztów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 35. Data: 2013-07-11 19:04:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    > Ostatnia zmiana była 3-4 lata temu.

    Ostatnia zmiana była w 2007 roku. O grosiki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-07-11 19:22:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 11.07.2013 o 19:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > jeżeli chcemy oszacować całość
    > kosztów

    Jeśli chcemy oszacować całość to oczywiście tak. Ale czy nie lepiej
    rozdzielić koszty jeżdżenia od kosztów "mania" samochodu? Weźmy taki
    przykład: "mam zamiar pojechać na wycieczkę x km, ile mnie to będzie
    kosztowało?" Czy pojadę, czy nie pojadę, ubezpieczenie i tak muszę
    zapłacić. Więc koszt wycieczki to będzie paliwo, płyn do spryskiwaczy,
    zużycie części i płynów ale nie ubezpieczenie czy przegląd rejestracyjny.

    --
    SW3
    ----

  • 37. Data: 2013-07-11 19:27:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.07.2013 19:22, SW3 pisze:

> [...]
    > zapłacić. Więc koszt wycieczki to będzie paliwo, płyn do spryskiwaczy,
    > zużycie części i płynów ale nie ubezpieczenie czy przegląd rejestracyjny.

    A jednak nie masz racji, koszt to koszt, oczywistym jest, że im mniej
    robisz kilometrów, tym te dodatkowe koszty stanowią większy procent
    przejechania 1 km. To co ty robisz to typowa próba redukcji dysonansu
    poznawczego, wiesz, że są te koszty, ale próbujesz je odczepić od
    całości. Nie wiem tylko dlaczego...

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 38. Data: 2013-07-11 21:52:04
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Ostatnia zmiana była w 2007 roku. O grosiki.
    A znaczek ;-) szanowni Koledzy zauważyli?
    Jacek

  • 40. Data: 2013-07-12 02:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...fm.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > "mam zamiar pojechać na wycieczkę x km, ile mnie to będzie
    > kosztowało?"

    Jeżeli myslisz w ten sposób to tak... ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 39. Data: 2013-07-12 02:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie chodzi o naprawy, tylko o brak ryzyka jej wystąpienia.

    No to pisałem w tym calym fragmencie, co wyciąłeś, ze jakos nie do konca
    kojarze nowy z "bezawaryjny"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"