eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja! › Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 16 Jun 2010 13:51:10 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1276689208 2238 77.253.224.59 (16 Jun 2010 11:53:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 11:53:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261736
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvacfi$6jk$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-06-16 13:17, suchar pisze:
    >> Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    >> news:4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Ppatrzmy:
    >>>
    >>> piątek 1 grudnia 2006 10:39
    >>> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article13443/Rekla
    my_w_telewizji_beda_nadawane_ciszej_.html
    >>>
    >>>
    >>> środa 4 marca 2009 14:50
    >>> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article333303/Rekl
    amy_nie_beda_glosniejsze_od_filmu.html
    >>>
    >>>
    >>> dzisiaj mamy 16 czerwca 2010 10:44
    >>>
    >>> A reklamy kurwa tak samo głośno jak były... kurwa co to jest za
    >>> jebana bananowa republika.
    >>
    >> Dokładnie, szczyt chamstwa i jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że wcale
    >> nie są głośniej, a jednak k.... są!
    >> Może nie podkręcają volume up, ale zmieniają częstotliwość i efekt dla
    >> naszych uszu jest taki, że jednak te zasrane reklamy są głośniej niż
    >> przerwany nimi program!
    > Zwróć uwagę, że poziom dźwięku reklam jest liczony od poziomu programu
    > sprzed 20 sekund od rozpoczęcia bloku reklamowego. Można wię sobie
    > podkręcić poziom do jakiego się chce.

    Wszystko zalezy od metod pomiaru, obawiam sie, ze trudno bedzie zaproponowac
    takie ktore wszystkich zadowola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: