    From: "Latet" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Responsywne auto-skalowanie SVG - da się?
    Date: Mon, 7 Oct 2013 10:13:32 +0200

    > Twój plik wrzucony do Illustratora i zapisany bez zmian skaluje się
    > poprawnie w IE10. Pokombinuj z opcjami zapisu.

    Nie mam Illustratora, czy mógłybyś tu wkleić początkowy kawałek źródła tego SVG
    po zapisaniu Illustratorem? Podejrzewam, że Illustrator po prostu dodał tam
    definicję viewBox? To by tłumaczyło poprawne sklowanie pod IE. Testowałem to
    (ręcznie dodając viewBox, co nie jest banalne - tzn. dobranie parametrów viewBox
    wymagało wielu prób i błędów) o tutaj: http://www.xyz.avx.pl/svg1.php
    Niestety, gdy jest określony viewBox, to pojawiają się z kolei problemy pod
    Androidami (duży pionowy padding, z którym nie udało się nic zrobić).

    Ewentulnie proszę o tego SVG po Illustratorze na adres xyz [wiadome zwierzę] avx
    pl

    Dziękuję,

    latet