  • 11. Data: 2010-10-29 12:36:14
    Temat: Re: Rondo Radosława
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Po wojnie usypany był w tym miejscu płaski kopiec z plaskatym "czubkiem", z ziemi
    podczas budowy Muranowa, taka "zwałka gruntu".
    Coś na kszałt upieczonej babki.
    Jak dla mnie nazwa rondo babka była brzydka, nigdy nie była nazwą oficjalną, i wcale
    nie kojarzyła się z ładną babką ;-)

    -----

    | ". Zwyczajowo nazywane rondem "Babka", bo przez wiele lat tak się oficjalnie
    nazywało, ale nie do końca wiadomo skąd ta nazwa.

  • 12. Data: 2010-10-29 12:42:48
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-29 12:32, Maciek pisze:
    > To ja widać jakiś nienormalny. Nie tylko udało mi się na "Radosława"
    > przestawić, ale i z Marchlewskiego, Dzierżyńskiego czy innych
    > zrezygnowałem. Widać jeszcze młody jestem :->

    Ze Stołecznej też?

    Shrek.

  • 13. Data: 2010-10-29 12:43:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-29 12:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak dla mnie nazwa rondo babka była brzydka, nigdy nie była nazwą oficjalną,
    No jak nie była, jak była. Na tabliczkach (tych niebieskich z nazwami)
    było napisane "Rondo Babka".

    > i wcale nie kojarzyła się z ładną babką ;-)
    A to już na pewno, zwłaszcza że jeszcze parę lat temu było to takie
    podrzędne, zasyfiałe rondo na zadupiu, z jakimiś gnijącymi bocznicami
    kolejowymi w pobliżu i dopiero jak Arkadię wybudowali to się tam aj, waj
    hameryka zrobiła ;-)

    Maciek

  • 14. Data: 2010-10-29 12:50:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-29 12:42, Shrek pisze:
    > Ze Stołecznej też?
    Wyobraź sobie, że też, chociaż przyjąłem zmianę nazwy z pewnym
    zdziwieniem. Cóż, za radnymi nie trafisz, ale skoro demokracja działa
    tak jak działa, to nie ma się co obrażać, że paru idiotów nie ma co
    robić i nazwy zmienia. Trzeba ich decyzje oprotestować, a jak to nic nie
    da, to wymienić ich w kolejnych wyborach na ekipę, która nazwę
    przywróci. Jak i to i to się nie uda, to trzeba się przyzwyczaić,
    zwłaszcza, gdy te nowe nazwy nie są jakoś specjalnie obraźliwe :-)

    Maciek

  • 15. Data: 2010-10-29 12:54:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 29 Paź, 10:54, Staszek Sosenko <s...@m...net.pl> wrote:
    > Właśnie mówili o nim w Polsat News - toż to wymarzone miejsce na
    > sponsoring! Jakiś koleżka poginał elką skrajnym lewym pasem i chciał
    > zgodnie z przepisami opuścić rondo - było zdziwko, gdy przed maską
    > przemknęło mu Clio i jakiś dostawczak. Jak będę miał do roboty prawą
    > stronę, to się chyba kopsnę do Wawy ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Staszek Sosenko [CKMK]
    > Nissan 100NX 2.0GTI '95http://otomoto.pl/nissan-100-nx-gti-C15914255.htm

    Rondel Babka jest dobry, o ile zdejmie się na każdym wjeździe znaki
    informujące o ruchu okrężnym !

    Pozdrawiam !!

  • 16. Data: 2010-10-29 12:59:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-29, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    > To ja widać jakiś nienormalny. Nie tylko udało mi się na "Radosława"
    > przestawić, ale i z Marchlewskiego, Dzierżyńskiego czy innych
    > zrezygnowałem. Widać jeszcze młody jestem :->

    Co innnegro Marchlewskiego czy Świerczewskiego, a co innego Babka czy
    Stołeczna.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-10-29 13:07:24
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-29 12:43, Maciek pisze:
    > No jak nie była, jak była. Na tabliczkach (tych niebieskich z nazwami)
    > było napisane "Rondo Babka".

    Do dziś zresztą jeden z biurowców w pobliżu nosi nazwę Babka Tower. :)

  • 18. Data: 2010-10-29 13:20:38
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-29 12:50, Maciek pisze:
> [...]
    > przywróci. Jak i to i to się nie uda, to trzeba się przyzwyczaić,
    > zwłaszcza, gdy te nowe nazwy nie są jakoś specjalnie obraźliwe :-)

    Spoko. Mnie tylko zastanawia dlaczego Babke stawiasz na równi z
    Dzierżyńskim (swoją drogą troszkę jednak "bohater" wielu ruskich
    komuchów wykończył) i Marchlewskim;) I jak wtych porównaniach wypada
    Stołeczna.

    Shrek

  • 19. Data: 2010-10-29 13:21:07
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No tak.

    Marchlewski
    Świerczewski
    Kiełczewski

    ;-)

    -----

  • 20. Data: 2010-10-29 13:25:32
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-29 12:54, Czarek Daniluk pisze:

    > Rondel Babka jest dobry, o ile zdejmie się na każdym wjeździe znaki
    > informujące o ruchu okrężnym !

    I o ile wszyscy stosują się do oznakowania poziomego (strzałek) przy
    wjeździe, oraz działa sygnalizacja.

    Ci szukający sponsora, muszą w praktyce przy działającej sygnalizacji
    pojechać z niewłaściwego pasa, a jednak w razie kolizji to oni są do
    przodu na prawym boku.

    Shrek