  • 31. Data: 2013-05-07 15:41:04
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-07 15:20, t? pisze:

    > Po pierwsze to przyspieszanie słabo można ocenić po takim filmiku. Po
    > drugie mogło tak być. Mogło tez być tak, ze liczył, że rowerzysta zrobi
    > mu wolny pas (w sumie mógł tak zakładać -- gdyby rowerzysta przejeżdżał
    > przez jezdnie normalnie, czyli prostopadle i w miarę dynamicznie to tak
    > by było) i jechał normalnie, a potem spanikował i próbował omijać.

    Pieprzysz jak troll którym jesteś. Gość był ślepy albo
    chciał 'udowodnić swoje racje'.
    Jakby dziad na rowerze jechał całkiem prostopadle,
    nic by mu nie pomogło.

    pzdr
    bartekltg

  • 32. Data: 2013-05-07 15:42:35
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-07 15:23, t? pisze:

    > Obaj pewnie nie patrzyli, z tym, że kierowca próbował pod koniec uniknąć
    > wypadku (niezbyt szczęśliwie), a rowerzysta do końca trwał w
    > nieświadomości.

    Dalej pieprzysz. ZObacz, w jakiej uliczce i w jakiej
    odległości jest auto, gdy dziad wjezdza.
    Jako pieszy byś wszedł, prawda?

    pzdr
    bartekltg

  • 33. Data: 2013-05-07 15:44:11
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Ty naprawdę uważasz, że kierowca z premedytacją wjechał w rowerzystę?

    Jeśli pomylił gaz z hamulcem (albo zapomniał, gdzie ten się znajduje)
    to niewiele lepiej;)

    pzdr
    bartekltg

  • 34. Data: 2013-05-07 15:47:22
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 15:42, bartekltg pisze:

    > Dalej pieprzysz. ZObacz, w jakiej uliczce i w jakiej
    > odległości jest auto, gdy dziad wjezdza.
    > Jako pieszy byś wszedł, prawda?

    Poza tym wyraźnie widać, że rowerzysta spogląda w lewo, zaś kierowca
    blaszaka tuż przed potrąceniem przyspiesza.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 35. Data: 2013-05-07 16:00:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello johnkelly,

    Tuesday, May 7, 2013, 3:40:55 PM, you wrote:

    > Nie wiem czy wjechał z premedytacją i moje uważanie niewiele ma do
    > rzeczy. Odpowiadam na pobredzanie swojego przedmówcy.

    I musisz koniecznie do poziomu pobredzania zniżać?

    > Który Właśnie COŚ Zrozumiał.

    A co ty zrozumiałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-05-07 16:01:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 07 May 2013 13:00:54 GMT, tᴏ napisał(a):

    > ROTFL! Tak, po trakcie papieskim.

    Nie wiem czy to trakt papieski, nie znam Bytowa. Za to oznakowanie jest
    jednoznaczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 37. Data: 2013-05-07 16:01:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Roman,

    Tuesday, May 7, 2013, 3:47:22 PM, you wrote:

    > Poza tym wyraźnie widać, że rowerzysta spogląda w lewo, zaś kierowca
    > blaszaka tuż przed potrąceniem przyspiesza.

    Efekt dystorsji szerokokątnego, gównianego obiektywu uważasz za
    przyspieszanie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2013-05-07 16:03:02
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 07 May 2013 13:21:43 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Tak, przez ulicę przechodzi się i przejeżdża pod kątem prostym.

    Podziel się informacją który samochód robi zwrot o 90 stopni w miejscu.
    Z tych co widziałem to zasadniczo wózek widłowy i chyba nic więcej.
    Nie projektujesz czasem dróg dla rowerów? Wśród projektantów owych
    mniemanie o możliwości skrętu w miejscu pod kątem prostym jest
    powszechne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 39. Data: 2013-05-07 16:03:46
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 12:30:03 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    >
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >

    > http://tiny.pl/h8ns4
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Pokazali chyba to zdarzenie w tv. Kierowca nie jechał szybko. Nic nie zrobił żeby
    ominąć albo się zatrzymać. Na dodatek uciekł i się ukrywał kilkanaście godzin. Jeśli
    nie był po kielichu to najbardziej sobie ucieczką i ukrywaniem zaszkodził. Rower
    dostał w tylne koło. Znaczy się prawie przejechał przed samochodem.

  • 40. Data: 2013-05-07 16:07:59
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > I musisz koniecznie do poziomu pobredzania zniżać?

    A swoje przekonanie co uważam opierasz na czym?

    > A co ty zrozumiałeś?

    A Ty?

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..