  • Data: 2020-07-11 19:20:30
    Temat: Re: SSD - wpływ zajętego miejsca
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 Jul 2020 01:11:18 GMT
    doszła do mnie wiadomość <Wk8OG.62856$YW4.42897@fx23.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    >Jakim narzędziem, najchętniej pod Linuxem, można podejrzeć takie tabele,
    >szczególnie tę fabryczną?

    PC-3000 lub coś podobnego, czyli soft+hardware, zdaje się, że w dyskach Seagate można
    przez terminal w trybie serwisowym, dawno się tym nie zajmowałem, więc moje
    informacje
    mogą być mało warte.